.

Beantwoord

Sms verstuurd ter activatie van iPhone app Facetime/iMessage

  • 27 December 2012
  • 8 reacties
  • 381 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Bij mijn verbruik staat dat ik 17 december 3 keer een sms naar het verenigd koninkrijk heb gestuurd, dit heb ik niet gedaan maar er wordt wel 3 keer 0.25 cent afgeschreven. Hoe kan dit??
icon

Beste antwoord door Queenie1 3 January 2013, 10:55

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Minka, heb je een iPhone?
Zo ja dan is dit een normale gang van zaken.
Apple stuurt via jou telefoon één of meerdere berichtjes om de instellingen van je iPhone te configureren, zodat je gelijk zonder zelf alles te hoeven instellen, aan de gang kunt!
Reputatie 7
Badge +9
Ze zou ook even van de zoekfunctie gebruik kunnen maken. Is niet de eerste posting,

https://forum.simyo.nl/search.php?searchid=180627
Minka, heb je een iPhone?
Zo ja dan is dit een normale gang van zaken.
Apple stuurt via jou telefoon één of meerdere berichtjes om de instellingen van je iPhone te configureren, zodat je gelijk zonder zelf alles te hoeven instellen, aan de gang kunt!

Dat vind ik wel raar want hier in huis zijn 3 iPhone's en de één had het niet bij zjn verbruik, de ander had er 2 smsjes op staan en de laatste had er 3 smsjes op staan.
Bij mijn verbruik staat dat ik 17 december 3 keer een sms naar het verenigd koninkrijk heb gestuurd, dit heb ik niet gedaan maar er wordt wel 3 keer 0.25 cent afgeschreven. Hoe kan dit??

 00447786205094  dit is trouwens het nummer water bij staat.
Reputatie 7
Badge +9
 00447786205094  dit is trouwens het nummer water bij staat.

Dus. Zucht......


Ze zou ook even van de zoekfunctie gebruik kunnen maken. Is niet de eerste posting,

https://forum.simyo.nl/search.php?searchid=180627 
Sorry Leon maar bij de andere topics kon ik alleen vinden dat het met FaceTime te maken had en dat heb ik niet!!
Reputatie 7
Badge +9
Sorry Leon maar bij de andere topics kon ik alleen vinden dat het met FaceTime te maken had en dat heb ik niet!!
 
Maar heb je wel iMessage (geactiveerd)?
Badge
Hoi Minka,

De sms'jes worden niet alleen gestuurd door de Facetime app, maar kunnen ook door de iMessage functie worden verstuurd. Dit betreft een iPhone gerelateerde dienst waar wij helaas geen invloed op kunnen uitoefenen. Ik raad je aan om de instellingen van je telefoon na te kijken.

Reageer