.

Beantwoord

SMS versturen en ontvangen werkt niet. Hoe verhelp ik dat?

  • 12 June 2018
  • 3 reacties
  • 1570 Bekeken

Beste mensen,
Ik kan geen sms versturen of ontvangen. Bellen werkt wel.
Ik heb alle instellingen gecontroleerd zoals:
  • Gecontroleerd of het nummer van de SMS berichtencentrale (correct) is ingesteld. Het juiste nummer is +31653131313
  • Gecontroleerd in menu 'Berichten' of het type, protocol of formaat bericht ingesteld staat op één van de volgende waarden: Tekst, SMS of Standaard
  • Geheugen is leeg
  • Gecontroleerd of de functie 'sms versturen' niet per ongeluk geblokkeerd is in toestel.
  • Sim in ander toetsel geprobeerd
Kan iemand mij helpen?

Groeten Cat
icon

Beste antwoord door Thomas 13 June 2018, 11:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hoi Cat98,

Onhandig zeg dat je niet kon sms'en of sms'jes kon ontvangen! Dat is niet fijn natuurlijk.

In je gegevens zie ik dat je gisteravond alweer sms'jes kon versturen. Kun je ze ook weer ontvangen inmiddels? En weet je waar het aan lag? Met jouw antwoord kunnen anderen met hetzelfde probleem snel de oplossing vinden. :)

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Thomas
Ja. Opeens kwam alles binnen. Geen idee hoe dit kan. Mogelijk omdat ik de sim voor het eerst in gebruik heb genomen. Bellen gaat direct maar de sms'jes hebben toch wel een paar uur gesduurd voordat deze verstuurd konden worden. Nu werkt alles prima. Dank voor de reactie!
Reputatie 6
Badge +4
Ja. Opeens kwam alles binnen. Geen idee hoe dit kan. Mogelijk omdat ik de sim voor het eerst in gebruik heb genomen. Bellen gaat direct maar de sms'jes hebben toch wel een paar uur gesduurd voordat deze verstuurd konden worden. Nu werkt alles prima. Dank voor de reactie!

Graag gedaan, het is goed om te lezen dat het nu z'n gangetje gaat Cat98! Dankje voor de terugkoppeling. :)

Groetjes,
Thomas

Reageer