.

Beantwoord

SMS verdubbelaar

  • 22 November 2012
  • 8 reacties
  • 422 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo,

ik het zojuist mijn abonnoment van zelden omgezet naar 200 sms/min (beide per maand) en mijn sms bundel beeindigd. Ik zou nu graag de sms verdubbelaar willen inschakelen via Mijn Simyo, maar dit vakje blijft grijs en ik kan er niet op klikken.

Kan ik voor aankomende maand de sms verdubbelaar nog wel aanzetten of moet ik hier een maand mee wachten? Dat laatste zou ik best vervelend vinden omdat ik dit voordat ik mijn abonnement veranderde niet wist.

Hopelijk kan iemand mij helpen,
Groetjes.
icon

Beste antwoord door Wayne 23 November 2012, 15:32

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum C.J.,

Indien je op 01-12 de sms verdubbelaar inschakelt via jouw persoonlijke pagina is deze per direct actief.
Welkom op het forum C.J., Indien je op 01-12 de sms verdubbelaar inschakelt via jouw persoonlijke pagina is deze per direct actief.


Hoi Wayne,

ik kan de sms verdubbelaar niet selecteren. Het vakje is grijs en ik kan er niet op klikken.

Ik las ergens anders op het forum dat dat misschien te maken heeft met dat ik een 'oud' abonnement had (Simyo zelden). Bij de mensen op dat forum is de sms verdubbelaar door simyo actief gesteld. Zou dat bij mij ook kunnen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi C.J.,

Je kunt de sms bundel vanaf 1/12 activeren via je persoonlijke pagina. Als het goed is, is het vakje dan niet meer grijs. Mocht het niet lukken op 1/12, kan je mij dan een privé berichtje sturen? Dan laat ik het in orde maken door de technische dienst.

Groetjes,

Alex
Ik wil juist mijn sms bundel (9,95) eraf halen, omdat ik niet zo heel veel sms meer, maar zie niet hoe dat moet..
wie kan mij hierbij helpen?
Hallo, ik heb gisteren de sms verdubbelaar aangeklikt  om te activeren maar als ik op mijn overzicht kijk is er helemaal nog niks verdubbeld en zie ik alleen het tegoed aan sms/min van mijn huidige bundel, hoe zit dit? het kopje 'sms vedubbelaar' staat wel bij mijn bundeloverzicht maar ook nog geen data van wanneer tot wanneer het loopt, en als ik jullie info lees staat er dat het gelijk geactiveerd wordt dan zou ik dit toch terug moeten kunnen zien?
Reputatie 2
Badge +1
Hoi ladycactus,

Indien je op jouw persoonlijke pagina klikt op het tabblad "bundels aanpassen", kan je jouw sms bundel verwijderen. Zou je even kunnen laten weten of het gelukt is?

@mmj,

De sms verdubbelaar is op jouw aansluiting toegevoegd op 04-12. Deze loopt tot wederopzegging. (de sms verdubbelaar is maandelijks opzegbaar)
Het feit dat hij tussen jouw bundels staat geeft aan dat hij geactiveerd is.

De sms verdubbelaar zorgt ervoor dat er voor verstuurde sms berichten binnen de bundel een halve unit uit jouw bundel wordt berekend. Op deze manier worden de sms berichten die je binnen de bundel verstuurt verdubbeld.
Ok nu is het mij duidelijk, hartelijk bedankt voor het antwoord op mijn vraag:)
Reputatie 2
Badge +1
Hey mmj,

Dat is altijd fijn om te horen! Heel graag gedaan 🙂

Reageer