Beantwoord

sms-verdubbelaar

  • 12 oktober 2012
  • 28 reacties
  • 1423 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Anitra en loulou,

Heb even navraag gedaan bij de technische dienst. Je ziet op je overzicht niet staan dat je een sms bundel/verdubbelaar hebt. De informatie over wat de sms verdubbelaar inhoudt staat op het productoverzicht in de bestelstraat.

Als je een sms verdubbelaar hebt aangezet, zal deze iedere maand per de 1ste van de maand opnieuw ingaan. Je moet de bundel dus stop zetten als je er geen gebruik meer van wilt maken.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Alex (of iemand anders van Simyo),

Vanaf 1-1-2013 zal ik een nieuw abonnement 300 hebben. Nu heb ik nog geregeld 300 en zie ook ik de sms verdubbelaar niet. Kan ik die wanneer mijn nieuwe abonnement ingaat wel gewoon inschakelen?

Groeten,

Sanne
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum smg200,

Zodra jouw nieuwe bundel in gaat kan je inderdaad per direct jouw sms verdubbelaar activeren.

Reageer