Beantwoord

sms-verdubbelaar

  • 12 oktober 2012
  • 28 reacties
  • 1423 Bekeken

Badge
Hallo,

Als ik mijn abo wil aanpassen, kan ik niet de sms-verdubbelaar aanklikken. Hoe kan dat?

mvg,

Pieter Jan
icon

Beste antwoord door Arie 15 oktober 2012, 12:27

Beste Pieter Jan,

Wij zullen de sms-verdubbelaar bij deze voor je toevoegen. Deze zal vanmiddag na half 6 beschikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Bekijk originele reactie

28 reacties

Badge +2
Beste Pieter Jan,

Wij zullen dit maandag laten aanpassen door onze IT afdeling. Zodra dit is gelukt zullen wij een berichtje in dit topic plaatsen. Hou dit topic dus in de gaten.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Pieter Jan,

Wij zullen de sms-verdubbelaar bij deze voor je toevoegen. Deze zal vanmiddag na half 6 beschikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Wanneer wordt dit dan opgelost?! Wil ook graag de sms verdubbelaar toevoegen!
Badge +2
Beste aafkewvdk,

Voor klanten die nog de oude bundels hebben zoals bijvoorbeeld Simyo Geregeld is het helaas niet mogelijk om de sms verdubbelaar via de persoonlijke pagina toe te voegen. Wij zullen de sms verdubbelaar bij deze voor je toevoegen. Deze is vanmiddag na 2 uur beschikbaar. Dit zal ook zichtbaar zijn op je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Arie
Goeiemorgen,

Heb ook sinds kort een simyo abonnement en zou ook graag de sms verdubbelaar willen toevoegen maar ook bij mij lukt dat niet,zouden jullie daar bij kunnen helpen

mvg Korina
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum korina,

Ik heb zojuist een sms verdubbelaar voor je aangevraagd. Deze zal vandaag voor uiterlijk 17:30 worden toegevoegd.

Groetjes,

Alex
Hallo alex

Het is idd al geactiveerd thnx voor de snelle service,super!

mvg Korina
Reputatie 5
Badge +10
Geen dank korina.

Groetjes,

Alex
Badge
Blijkbaar zaten meer mensen met deze vraag..

Op mijn persoonlijke pagina zie ik nog niet staan dat ik de sms-verdubbelaar ook daadwerkelijk heb.. Daar staat
alleen het abonnement 'Simyo geregeld'. Maar ondanks dat heb ik dus wel de verdubbelaar?

Groeten,

Pieter Jan
Reputatie 2
Badge +1
hey Pieter Jan,

Voor jouw aansluiting is de sms verdubbelaar vanaf 15-10 actief.
Beste, 

Ook ik wil graag SMS verdubbelaar aanzetten, maar omdat ik waarschijnlijk een "oud" abbo heb, kan dat niet.. Kunnen jullie dit voor mij doen?

Alvast bedankt, 

C.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Cdiep,

De sms verdubbelaar is per direct actief.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

kan deze voor mij ook geactiveerd worden?

René
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Hamlet,

De sms verdubbelaar is door de technische dienst toegevoegd.

Groetjes,

Alex
Ok, bedankt

Op welke wijze is nu het totale aantal smsjes zichtbaar dat ik nog tegoed heb?
De teller staat nu gewoon op 300
Ik had nu 600 verwacht

Groet,
René
Badge +2
Beste Hamlet,

Dit is niet afzonderlijk zichtbaar. Als er staat 300 minuten/sms'jes is dit met de sms verdubbelaar 300 minuten/600 sms'jes.

Groetjes,

Arie
Beste, 
bij mij lukt het ook niet om op de sms verdubbelaar te klikken. 
Zou u dat ook voor mij kunnen activeren?
Groetjes, 
Loulou Klerks
Beste Simyo,
Kunnen jullie ook voor mijn abonnement de sms-verdubbelaar inschakelen?
Graag jullie reactie/actie.
Bedankt,
Anitra :o
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum loulou en Anitra,

De sms verdubbelaar zal worden toegevoegd. Deze is binnen uiterlijk 24 uur actief. Houdt daarom je persoonlijke pagina in de gaten.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum loulou en Anitra,

De sms verdubbelaar zal worden toegevoegd. Deze is binnen uiterlijk 24 uur actief. Houdt daarom je persoonlijke pagina in de gaten.

Groetjes,

Alex


Super, Alex, hartelijk dank.
Prettige avond,
Anitra 
Reputatie 5
Badge +10
Geen dank Anitra 😃
Geen dank Anitra :D

Beste Alex, de 24 uur zijn al om en ik zie nog geen sms verdubbelaar op mijn pagina 
en de kosten lopen hard verder op. Graag jouw toelichting hoe dit kan?
Met vriendelijke groeten,
Anitra :(
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Anitra,

De technische dienst zal de weergave van de bundels corrigeren. De verdubbelaar is technisch wel actief, maar omdat je je bel/sms minuten voor deze maand hebt verbruikt, kunnen er geen minuten verdubbeld worden. De sms verdubbelaar werkt dus alleen als je nog bel/sms minuten hebt. Wellicht was dit je niet helemaal duidelijk. Ik zal de kosten van de sms verdubbelaar daarom niet in rekening brengen deze maand. Ik raad je wel aan om je verbruik vanaf nu aan te passen.

Groetjes,

Alex
Hoi Anitra,

De technische dienst zal de weergave van de bundels corrigeren. De verdubbelaar is technisch wel actief, maar omdat je je bel/sms minuten voor deze maand hebt verbruikt, kunnen er geen minuten verdubbeld worden. De sms verdubbelaar werkt dus alleen als je nog bel/sms minuten hebt. Wellicht was dit je niet helemaal duidelijk. Ik zal de kosten van de sms verdubbelaar daarom niet in rekening brengen deze maand. Ik raad je wel aan om je verbruik vanaf nu aan te passen.

Groetjes,

Alex

Beste Alex,
Dank je voor de toelichting en restitutie. Dat wist ik idd niet. Ik probeer nu meer informatie over de sms-verdubbelaar te vinden op jullie site, maar ik kan er niets over vinden. Wat zijn de voorwaarden voor de sms-verdubbelaar? Koop je die iedere maand apart (en het beste natuurlijk aan het begin van de maand!)? Graag jouw advies.
Met vriendelijke groeten,
Anitra 
Beste Alex, 
waar op je pagina kan je zien dat de sms verdubbelaar is aangezet?
Groetjes, 
Loulou

Reageer