.

Beantwoord

Sms tegoed word niet correct bij gehouden, hoe komt dit?

  • 10 October 2014
  • 9 reacties
  • 422 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Hallo
Ik ben nieuw hier op het forum en hoop dat de vraag nog niet gesteld is.
(naar mijn zoektocht volgensmij nog niet)
Het is zo dat ik mijn verbruik van de sms graag wil inzien maar als ik inlog dan zie ik telkens alleen het verbruik  tot +/- 22.00 uur en daarna niks meer.
Dus lig ik steeds een dag achter.
GRaag zou ik willen weten of dit iedereen heeft.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Ernst 13 October 2014, 09:47

Bekijk originele reactie

9 reacties

Hoi biggi.

Welkom! :)

Er is wel sprake van enige vertraging, maar kun je even controleren in het logboek van je telefoon wanneer de laatste uitgaande oproep/sms heeft plaatsgevonden?

Groet,
Friesian
Badge
Hoi

Ik weet niet precies hoelaat het was
maar het was voor de middag.

Hoi biggi.

Welkom! :)

Er is wel sprake van enige vertraging, maar kun je even controleren in het logboek van je telefoon wanneer de laatste uitgaande oproep/sms heeft
plaatsgevonden?

Groet,
Friesian
Hoi

Ik weet niet precies hoelaat het was
maar het was voor de middag.
Hoi.

Vandaag? Dan zal dat nog komen.....
Bij een basic telefoon kan dat o.a. te zien als optie bij het oproephoorntje, bij een smartphone bij het groene hoorntje bij de opties...
Een dag achter is wel veel, maar het gaat dus niet alleen om sms ook om bellen....

Hou het dus nog ff in de gaten, laat wel ff weten wat het resultaat is.

Groet,
Friesian
Badge
Hoi
Ik weet dat ik het precies kan na kijken maar het is de tel van mijn dochter en krijg haar nu niet bereikt. Het betreft inderdaad dan ook het bellen/SMS bundel.maar ik vind een dag toch wel lang.dit is mij eerder ook al opgevallen maar dacht dat probleem van korte duur zou zijn. Groetjes
Wacht tot een moderator contact met je opneemt, dat kan ongeveer een werkdag duren. In het weekend zijn die niet altijd present, maar zij kunnen je nog beter helpen omdat ze ook je gegevens bij de hand hebben. Voor nu dus wat geduld oefenen zou ik zeggen. :)
Ben wel benieuwd naar de uitslag.

Groet,
Friesian
Badge
zal inderdaad nog even afwachten en zou gauw als ik wat heb gehoord zal ik het je laten weten.
Groetjes en alvast bedankt.
fijn weekend 

Brigitte
Reputatie 5
Badge +11
Hoi biggi, Welkom op het Simyo forum :)

Het is na het weekend, en dus meld ik me al moderator 😉 Ik heb je topic overigens verplaatst naar het subforum SMS&MMS. Daar past hij beter tussen denk ik.

Het verbruikt, minuten, smsjes én data, wordt 4 tot 6 keer per dag bijgewerkt. Het kan dus wat uren duren voor je op Mijn Simyo ziet dat een SMS wordt gerekend.
Op het tabblad Verbruik kun je exact zien welke smsjes al verwerkt zijn.

Is je vraag zo volledig beantwoord?

@Friesian; dank je voor het waarnemen!
@biggi en -Ernst...

Anyplace anywhere anytime. 🆒
(met dank aan Nena & Kim Wilde)
Reputatie 4
Badge +10
Haha we verwachten ook niet anders van je Friesian 😉

Reageer