.

Beantwoord

sms sturen naar texas

  • 11 October 2012
  • 9 reacties
  • 864 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Hoi hoi
Wat kost het mij omeen sms bericht te versturen naar het buitenland met name texas?
icon

Beste antwoord door Arie 13 October 2012, 14:27

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +2
Beste anjo,

Met een abonnement koste het versturen van een sms naar Texas € 0,25 per bericht. Op de onderstaande link vindt je alle tarieven voor het bellen en sms'en in en naar het buitenland:

http://www.simyo.nl/sim-only/tarieven/buitenland

Groetjes,

Arie
Badge
Danj je wel:o
Badge
mijn volgende vraag is dan in welke zone texas zich bevind Ik vermoed in zone 4? en wat het dan kost als ik een sms uit texas ontvang  en wat het mij kost als ik gebeld wordt uit texas (ik heb een abonnement ja)
Badge
Ik ben ookheel benieuwd wat het mij kost als ik gebeld wordt met een symio abonnement vanuit het buitenland (amerika) en wat het mij kost omeen sms bericht te ontvangen vanuit amerika.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi anjo,

Bedoel je wat het kost om een sms of een gesprek te ontvangen van een buitenlands nummer als je in Nederland bent of wanneer je in het buitenland (Amerika) zit. En bedoel je met Amerika de Verenigde Staten of een Zuid-Amerika? Zo ja, kan je dan aangeven om welk land het specifiek gaat?

Groetjes,

Alex
Badge
wat kost het mijmet eenmobiel abonnement om gebeld te worden door iemand uit texas en wat kost een sms ontvangen uit texas en een sms versturen naar texas
Badge +2
Beste anjo,

Alex heeft jouw vraag reeds beantwoord. Graag vernemen wij of er nog zaken onduidelijk zijn.

Groetjes,

Arie
Badge
Beste arie nee mijn vraag is nog steeds niet beantwoord. Ik wil nog steeds graag weten wat het mij kost met een mobiel symio abonnement om gebeld te worden door iemand uit texas ( ikzelf dacht dat dat niets kost) en wat het mij kost om naar texas te bellen en wat het mij kost omte smssen
Ik wil zo graag antwoord en wilde de klantenservice bellen maar de site is erg onduidelijk en ik kan geen telefoonnummers vinden daar. Omdat het via het forum zo lang duurt.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi anjo,

Als je in Nederland bent en je ontvangt een sms bericht of je wordt gebeld door iemand die zich in Texas bevind, kost het je niets. Texas valt onder de Verenigde Staten (zone 3). Bellen naar Texas vanuit Nederland kost € 1,27. Zoals Arie al had aangegeven kost een SMS versturen naar Texas € 0,25.

Groetjes,

Alex

Reageer