.

Beantwoord

SMS perikelen

  • 28 June 2012
  • 3 reacties
  • 647 Bekeken

Badge
Ik heb een tijd geleden een survey ingevuld op internet om toegang te krijgen tot enkele bestanden. Vervolgens moest ik mijn 06 nummer intoetsen en kreeg ik een bevestigings sms. Vanaf dat moment kreeg ik telkens service berichten via sms die behoorlijk prijzig zijn. Ik wil hier graag vanaf. Mijn simyo kaart heb ik  al geblokkeerd maar is dat genoeg? Krijg ik straks niet toch nog een torenhoge rekening???
icon

Beste antwoord door l.agterberg 4 July 2012, 17:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Lageterberg,

Welkom op het Simyo forum!
Met het invullen van de enquete is je nummer aangemeld voor een betaalde sms-dienst. Volgens ons systeem heb je de huidige simkaart geblokkeerd voor verlies/diefstal. Je zult geen gebruik meer kunnen maken van je simkaart hierdoor. Indien je nog gebruik wilt maken van de aansluiting kunnen we een blokkade activeren voor betaalde sms-diensten en je simkaart deblokkeren (vanwege verlies o.i.d) Graag vernemen we of je dit wenst.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Lageterberg,

Welkom op het Simyo forum!
Met het invullen van de enquete is je nummer aangemeld voor een betaalde sms-dienst. Volgens ons systeem heb je de huidige simkaart geblokkeerd voor verlies/diefstal. Je zult geen gebruik meer kunnen maken van je simkaart hierdoor. Indien je nog gebruik wilt maken van de aansluiting kunnen we een blokkade activeren voor betaalde sms-diensten en je simkaart deblokkeren (vanwege verlies o.i.d) Graag vernemen we of je dit wenst.

Groetjes,

Manisha


Hoi Manisha,

Fijn dat zo snel kon worden gereageerd.
Die blokade lijkt me een strak plan maar heb ik dan nog wel mijn huidige nummer?
Even voor de goede orde: ik heb ook een ticket #94738 bij jullie voor hetzelfde probleem.
Is het probleem hier helemaal mee opgelost of krijg ik nog een rekening van de tot hier toe verstuurde service-smssen?

Alvast bedankt voor de moeite,

L. Agterberg
Reputatie 5
Badge +10
Hoi l.agterberg,

Ik zie dat de blokkade er inmiddels is op gezet. Het ontvangen van premium sms diensten is nu niet meer mogelijk. Je behoudt natuurlijik nog wel gewoon je eigen nummer.

Groetjes,

Alex

Reageer