.

Beantwoord

SMS naar 0653131313

  • 25 August 2012
  • 18 reacties
  • 10177 Bekeken

Goeden morgen. Ook ik heb op de laatste 2 rekeningen kosten berekend gekregen voor sms jes die ik niet heb willen verzonden of hem willen ontvangen van de Simyo centrale 0653-131313. Dit is intern bij Simyio en wens niet te betalen. Wilt U deze kosten restitueren op mijn volgende rekening en kunt u intern zorgdragen dat ik niet meer wordt belast tussen mij en uw centrale. Ik ben er van overtuigd, dat dit mogelijk moet zijn en nu een tekortkoming is van Simyo's centrale. Loan Bendeler
icon

Beste antwoord door Wayne 28 August 2012, 13:15

Bekijk originele reactie

18 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Simyo gebruiker,

In dit topic kan je een antwoord op je vraag vinden.
Badge
Ik zie bij mijn verbuik dat ik in de vakantie 77 keer een sms gestuurd heb naar 0653131313, maar dat heb ik helemaal niet gedaan. Ik lees in het forum dat meerdere dat hebben. Hoe kan dat?? 
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum haan,

De relevante informatie over dat nummer vind je in dit topic.
Badge +1
Hallo mensen.
Bij mij is de ellende van het nummer 0653131313 begonnen in 2012 ben ik zo juist achter gekomen. In de maanden dat ik op vakantie ben geweest ben ik buiten mijn bundel gegaan zonder zelf te sms'en. Het bedrag is door de maanden heen al opgelopen tot rond de 11 euro in het totaal. 
Wie zorgt er voor dat ik dit geld terug krijg? Graag ontvang ik een reactie.
Badge +8
Hallo mensen.
Bij mij is de ellende van het nummer 0653131313 begonnen in 2012 ben ik zo juist achter gekomen. In de maanden dat ik op vakantie ben geweest ben ik buiten mijn bundel gegaan zonder zelf te sms'en. Het bedrag is door de maanden heen al opgelopen tot rond de 11 euro in het totaal. 
Wie zorgt er voor dat ik dit geld terug krijg? Graag ontvang ik een reactie.


Hoi PetraHoi,
Welkom op het forum!

Zoals je hebt kunnen lezen in de topics waar hierboven naar verwezen wordt, is dat het nummer van de berichtencentrale.
Wanneer je in het buitenland een sms verstuurt, dan gaat dat via de berichtencentrale en verschijnt dit nummer dus op je factuur.
Bellen/sms'en in en naar het buitenland valt standaard buiten je bundel. Dit wordt altijd apart gerekend. De tarieven daarvoor kun je hier nakijken.

Groetjes,
Charlene
Ik heb een hele boel smsen op mijn verbruik staan in deze maand naar jullie sms center terwijl ik helemaal geen sms verstuurd heb hoe zit? Zo zijn mijn belminuten/sms wel snel weg. Hoe lossen jullie dit op? Dit is de eerste keer dat dit gebeurt was tot nu toe erg tevreden over jullie maar als dit zo doorgaat stap ik toch snel over
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jan Boxma,

Ik heb je aansluiting bekeken en zie inderdaad sms berichten naar het telefoonnummer 0653131313. Ook zie ik sms berichten naar andere telefoonnummers. In november is er 2 keer een sms naar de berichtencentrale geregistreerd. Dit sms bericht in binnen Nederland gestuurd. Er zijn 2 oorzaken mogelijk.

- sms bericht naar een foutief telefoonnummer
- sms bericht kon niet worden afgeleverd binnen 72 uur.

De sms berichten moeten zijn verstuurd nadat de telefoon hiervoor opdracht heeft gegeven.

Kan je wellicht aangeven hoe vaak dit plaats vindt? Als dit naar jou idee te vaak plaats vindt, ben ik benieuwd of je dit ook met een andere telefoon ervaart.

Groetjes,

Alex
Goede morgen,

ik heb een vraag met betrekking tot mijn factuur. Er zijn bij mij kosten in rekening gebracht voor smsjes die ik niet heb gestuurd. De smsjes zijn gestuurd naar het telefoonnummer 0653131313. Inmiddels weet ik dat dit een telefooncentrale is. Maar ik heb maar 2 smsjes gestuurd en wel op 23-9. Deze zijn ook in rekening gebracht. Echter daarna zijn er op 28-9 en 5-10 (2x) weer kosten in rekening gebracht voor verstuurde smsjes. Dit terwijl ik geen smsjes heb verstuurd!!! Hoe kan dit? en waar kan ik dit terug delacreren? Ik vind het belachelijk dat ik moet betalen voor smsjes die ik niet heb verstuurd.

Groeten Krista
Badge +6
Goede morgen,

ik heb een vraag met betrekking tot mijn factuur. Er zijn bij mij kosten in rekening gebracht voor smsjes die ik niet heb gestuurd. De smsjes zijn gestuurd naar het telefoonnummer 0653131313. Inmiddels weet ik dat dit een telefooncentrale is. Maar ik heb maar 2 smsjes gestuurd en wel op 23-9. Deze zijn ook in rekening gebracht. Echter daarna zijn er op 28-9 en 5-10 (2x) weer kosten in rekening gebracht voor verstuurde smsjes. Dit terwijl ik geen smsjes heb verstuurd!!! Hoe kan dit? en waar kan ik dit terug delacreren? Ik vind het belachelijk dat ik moet betalen voor smsjes die ik niet heb verstuurd.

Groeten Krista


Hoi Krista,

Ik heb je vraag hier beantwoord. Ik wil je vragen om je vraag niet in meerdere topics te stellen om het forum overzichtelijk te houden 🙂.
er is 3x een tenonrechte sms in rekening gebracht hoe kan dit, graag een antwoord aub. datum 9-maart-2016 tijd 2x 10:59 en 12:42
ik het nr vergeten 0653131313
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kanzian,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je het idee hebt dat er ten onrechte kosten berekend zijn.

Heb je alle informatie in dit topic doorgenomen waarin uitgelegd wordt wat het kan betekenen als je dit sms´je ziet staan? Kun je mij vertellen waarom je het idee hebt dat deze sms'jes onterecht berekend zijn? Dan kunnen we wat verder voor je kijken en wellicht wat meer voor je doen. Alvast bedankt!

Groetjes,
Angela
Ik ben sinds augustus overgestapt op Simyo. Ik zie nu dat er op bepaalde dagen dat ik in het buitenland was 2x een SMS op deze bepaalde dagen wordt afgerekend met exact 10 uur verschil ertussen.Ook naar het blijkbaar beruchte 0653131313. Mijn dochter heeft ook Simyo en heeft dit niet op haar afrekening staan. Wat gaat er mis met mijn toestel (Iphone 4) of met Simyo???

Groet
Astrid
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Astrid123,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat jij niet weet waar de sms'jes naar toe zijn gestuurd. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je een aantal sms'jes in of naar Spanje hebt gestuurd. Kan dat kloppen? Voor die sms'jes krijg je het 06-nummer van de berichtcentrale te zien. Heb je hier nog verder vragen over?

Groetjes,
Caspar
Hallo Mod,

Aangezien ik sinds enige tijd de sms'jes niet meer ontvang op mijn gsm in Nederland de volgende vraag: Kunnen jullie zien naar welk gsm nummer de sms'jes vanuit mijn gsm nummer in Spanje verstuurd worden? En zo ja, kan ik dan dit/deze nummer(s) per mail ontvangen?

Groetjes, The0
Reputatie 5
Badge +9
Hoi the0,

Welkom op het forum.

Wij kunnen alleen zien naar welke nummers jij sms'jes stuurt met je Simyo nummer. Bedoel je dit ook? Dit kan je zelf allemaal heel duidelijk terugzien op je Mijn Simyo. Daar zie je precies naar welke nummers jij gebeld en ge-sms't hebt! Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar,

Op mijn Simyo zie ik alleen 0653131313 bij al mijn sms'jes staan? (erg ver terugbladeren is ook niet mogelijk; is 3 maanden.)

groet the0
Reputatie 5
Badge +8
Hoi The0,

Wij geven jouw verbruik op Mijn Simyo.nl weer, zoals wij het registreren. Wanneer jij een sms naar 0653131313 ziet staan, zien wij dit ook zo staan bij jouw verbruiksgegevens.

Je kunt in je telefoon, bij verzonden berichten, wel zien naar welk nummer je een sms hebt gestuurd. Is dat een oplossing?

Groetjes,
Sean

Reageer