.

Beantwoord

Sms met IMEI nummer

  • 6 August 2012
  • 3 reacties
  • 2329 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Elke keer als ik mijn telefoon aanzet krijgt mijn partner op haar telefoon een berichtje met bewaar dit bericht van Jeff.
het bretreft het IMEI nummer. Ook zie ik in mijn verbruik dat er een smsje naar haar verstuurd is. Hoe kan dat, graag een oplossing om dit te stoppen.
Met vriendelijke groet, Jeff
icon

Beste antwoord door Natascha 6 August 2012, 14:29

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Beste Jeff,

Welkom op het forum!
Dit is een optie die jij in je toestel in het menu van de beveiligsinstellingen hebt aangezet.
De sms die wordt verstuurd is voor het geval je toestel gestolen wordt je altijd nog je IMEI nummer kan achterhalen.
Mocht je niet weten hoe je deze optie kan uitzetten raad ik je aan om je handleiding raad te plegen.
Beste Jeff, Welkom op het forum! Dit is een optie die jij in je toestel in het menu van de beveiligsinstellingen hebt aangezet. De sms die wordt verstuurd is voor het geval je toestel gestolen wordt je altijd nog je IMEI nummer kan achterhalen. Mocht je niet weten hoe je deze optie kan uitzetten raad ik je aan om je handleiding raad te plegen.


Beste Natasha,

Bedankt voor je oplossing, beveiligingsinstelling uitgezet en mijn partner krijgt geen smsje meer.:)

Mvg, Jeff
Badge +6
Beste Jeff,

Blij te horen dat het is opgelost.

Reageer