.

Beantwoord

Sms komt bij een nummer niet aan

  • 26 July 2014
  • 1 reactie
  • 759 Bekeken

Naar In ieder geval bij 1 (belangrijk) nummer kan ik niet sms-en. Ik kan er wel sms van ontvangen. Ik heb de profielgegevens van de ander al nagekeken. Het bericht wordt ook als sms opgesteld en verzonden, maar komt nooit aan. De persoon aan de andere kant heeft een gewone "ouderwetse" mobiele telefoon, geen smartphone.
icon

Beste antwoord door Tiury 28 July 2014, 11:58

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
ChrisBr, welkom op het Simyo forum 🙂

Wat onhandig dat je één iemand niet kunt SMS'en en de rest van je contacten wel. Ik ben even je aansluiting nagegaan en ik zie hier geen blokkades op of andere foute instellingen.

Wat ik me in dit geval kan bedenken is dat het toestel van diegene je SMS'jes blokkeert en daardoor niet in zijn inbox terechtkomen. Mijn tips is om in zijn/haar telefoon jouw contact gegevens te verwijderen en het dan nogmaals proberen. Als je eventueel op een blokkadelijst in de telefoon staat, haal je die op deze manier eraf.

Mocht het zijn dat dit niet werkt, vraag ik je om *0# voor je tekstbericht te zetten. Dit is namelijk de code van een aflever raport 🙂. Zou je de inhoud van het aflever raport hier kunnen plaatsen? Ik hoor het heel graag van je 🙂

Reageer