.

Beantwoord

Sms'jes naar het buitenland binnen of buiten de bundel

  • 9 October 2013
  • 5 reacties
  • 8426 Bekeken

Als ik een bundel 'onbeperkt sms-en'' neem bij een sim only abonnement, vallen de smsjes naar en in het buitenland ook onder het bundel of het abonnement?
icon

Beste antwoord door Anna S. 9 October 2013, 21:54

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik zie nu bij andere topics dat sms-en naar buitenlandse nummers buiten de bundels valt.
Dat wilde ik weten, bedankt.
Reputatie 7
Badge +9
In deze tarieven lijst staat de volgende regel:
"Voor bellen in en naar het buitenland en naar betaalde servicenummers, gelden andere tarieven (zie buitenland tarieven). Deze kosten worden apart in rekening gebracht en vallen dus niet binnen de bundel."


Ik denk ondanks dat er niet staat: "Voor Bellen en SMSen in en naar ...." dat SMSen hier ook onder valt. Simyo hanteert voor gebruik in en naar het buitenland andere tarieven, waardoor dat gebruik niet binnen de bundels valt. Het maakt niet uit of verbruik bellen, smsen of mobiel internetten is.
Badge +6
Als ik een bundel 'onbeperkt sms-en'' neem bij een sim only abonnement, vallen de smsjes naar en in het buitenland ook onder het bundel of het abonnement?

Hoi Anna S.,

Helaas vallen de sms'jes die verstuurt naar het buitenland niet binnen je bundel. Je bundel is bedoel voor sms'jes die je verstuurt naar Nederlandse telefoonnummers.

@Groentjuh bedankt voor het meedenken.
Het is duidelijk, bedankt voor jullie reacties!
Groetjes, Anna
Badge +8
Het is duidelijk, bedankt voor jullie reacties!
Groetjes, Anna


Ok Anna S.

Je was er zelfs al uit voor de reacties, hè? Maar je ziet, we helpen graag hier, dus als je weer wat wilt weten.. :)

Groetjes,
Charlene

Reageer