.

Beantwoord

SMS instellen iPhone 4 (aktie Saturn KPN-toestel)

  • 16 August 2013
  • 8 reacties
  • 1773 Bekeken

Badge
Heb een iPhone 4 gekocht bij Saturn waarop "KPN" staat. Nieuwe prepaid simkaart van Simyo. Bellen enz en internet via Wifi gaat perfect.

Om SMS (en internet 3G) in te stellen is een bericht naar 1300 nodig, maar ik begrijp dat dit niet werkt op een iPhone 4.
Ik heb gezocht en gezocht op dit forum, maar kom er gewoon niet uit.
Mijn iPhone4 heeft laatste versie iOS 6.1.3
Geprobeerd synchronisatie via iTunes (zoals aanbevolen op KPN site), maar dat lijkt ook niet te werken.

Is er een laatste versie hoe SMS te installeren op de iPhone 4 ?
icon

Beste antwoord door Charlene 16 August 2013, 19:43

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +8
Heb een iPhone 4 gekocht bij Saturn waarop "KPN" staat. Nieuwe prepaid simkaart van Simyo. Bellen enz en internet via Wifi gaat perfect.

Om SMS (en internet 3G) in te stellen is een bericht naar 1300 nodig, maar ik begrijp dat dit niet werkt op een iPhone 4.
Ik heb gezocht en gezocht op dit forum, maar kom er gewoon niet uit.
Mijn iPhone4 heeft laatste versie iOS 6.1.3
Geprobeerd synchronisatie via iTunes (zoals aanbevolen op KPN site), maar dat lijkt ook niet te werken.

Is er een laatste versie hoe SMS te installeren op de iPhone 4 ?


Hoi OempaS,

Volgens mij hoef je niks in te stellen voor SMS, hoor? Je kunt eens kijken bij de berichtencentrale, of die goed staat ingesteld. In dit topic vind je wat daar moet staan.

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Voor internet op je iPhone4 kun je hier kijken.
Badge


Hoi OempaS,

Volgens mij hoef je niks in te stellen voor SMS, hoor? Je kunt eens kijken bij de berichtencentrale, of die goed staat ingesteld. In dit topic vind je wat daar moet staan.

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Charlene


Tja, nou ben ik aan het zoeken waar ik dan die instelling voor berichtencentrale kan vinden op de iPhone4... 
Er is ook helemaal geen menu bij "Berichten" op de iPhone4..
Wat nu??

(Zou het niet zo zijn dat KPN bij default een berichtencentrale instelt zodra je de juiste mobiele instellingen op je toestel hebt..?)  
Badge +6
Tja, nou ben ik aan het zoeken waar ik dan die instelling voor berichtencentrale kan vinden op de iPhone4... 
Er is ook helemaal geen menu bij "Berichten" op de iPhone4..
Wat nu??

(Zou het niet zo zijn dat KPN bij default een berichtencentrale instelt zodra je de juiste mobiele instellingen op je toestel hebt..?)  


Hoi OempaS,

Hier vindt je hoe je de berichtencentrale kunt instellen op je iPhone. Kan je laten weten of het gelukt is om dit in te stellen?
Tja, nou ben ik aan het zoeken waar ik dan die instelling voor berichtencentrale kan vinden op de iPhone4... 
Er is ook helemaal geen menu bij "Berichten" op de iPhone4..
Wat nu??

(Zou het niet zo zijn dat KPN bij default een berichtencentrale instelt zodra je de juiste mobiele instellingen op je toestel hebt..?)  


Hoi OempaS,

Hier vindt je hoe je de berichtencentrale kunt instellen op je iPhone. Kan je laten weten of het gelukt is om dit in te stellen?


gelukt.
Kweet alleen niet meer hoe ik dat exact gedaan heb..😕
Badge +8
Hoi HannyB,

Dus jij hoort bij OempaS?
Het werkt nu gelukkig 🙂 Ik zeg altijd maar, vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan;)

Groetjes,
Charlene
Hi Charlene
Klopt wat je hebt ontdekt.
OempaS en HannyB zijn in feite dezelfde. Maar beiden hebben een eigen prepaid Simyo simkaart.
OempaS schrijft in dit forum namens HannyB (mijn echtgenote), omdat zij daar niet zo bedreven in is.

De beschreven klachten/opmerkingen horen dus wel degelijk bij verschillende personen: OempaS met Samsung NoteII en HannyB met iPhone4.
Badge +6
Hi Charlene
Klopt wat je hebt ontdekt.
OempaS en HannyB zijn in feite dezelfde. Maar beiden hebben een eigen prepaid Simyo simkaart.
OempaS schrijft in dit forum namens HannyB (mijn echtgenote), omdat zij daar niet zo bedreven in is.

De beschreven klachten/opmerkingen horen dus wel degelijk bij verschillende personen: OempaS met Samsung NoteII en HannyB met iPhone4.


Hoi HannyB,

Dat is leuk om een echtpaar op het forum te hebben 🙂.

Reageer