.

Vraag

sms-dienst digid

  • 9 June 2012
  • 3 reacties
  • 745 Bekeken

Badge
Wanneer ik wil inloggen op een website waar ik mijn digid voor nodig heb (in dit geval de website van DUO), moet ik eerst mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Vervolgens zou ik een sms met een code moeten ontvangen... maar deze ontvang ik niet! De site van digid geeft dit als mogelijke oorzaken aan:
  • Controleer of het mobiele telefoonnummer dat bij DigiD geregistreerd staat juist is
  • Controleer of uw mobiele telefoon aan staat en voldoende bereik heeft
  • Als u recent bent overgestapt naar een nieuwe provider kan het zijn dat sommige instellingen niet juist zijn overgenomen. Neem in dat geval contact op met uw provider
  • Ga bij uw provider na of u geautomatiseerde sms-berichten kunt ontvangen op uw mobiele telefoon
Het telefoonnummer is juist en mijn telefoon heeft voldoende bereik, dus daar kan het niet aan liggen. Zou het aan de laatste twee mogelijkheden kunnen liggen? Alvast bedankt!

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Floortjefien,

Het is bij Simyo mogelijk om een sms te ontvangen van DigiD. Ook ben je niet recentelijk overgestapt. De gegevens zouden derhalve gewoon goed moeten staan. Het probleem lijkt een andere oorzaak te hebben. Zou je het vandaag nogmaals willen proberen, want we hebben deze vraag eerder ontvangen. Die persoon kon eerder ook geen sms ontvangen van DigiD. Vandaag lukte het echter wel.

Groetjes,

Alex
Badge
Dag Alex,

Het is nu inderdaad gelukt! Heel erg bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Floortjefien
Reputatie 2
Badge +4
Beste Floortjefien,

Wij zijn blij om te horen dat het is gelukt en wij wensen je nog veel plezier met je Simyo aansluiting.

Groetjes,

Manisha

Reageer