.

SMS bij gemiste oproepen

  • 9 February 2012
  • 6 reacties
  • 2107 Bekeken

Badge +1
Helaas wordt dit niet ondersteund bij alle Simyo GSM nummers. Volgens de klantenservice ondersteunt Simyo dit niet officieel? Ik vind het super handig, dat op het moment mijn GSM uitstaat en iemand heeft gebeld, dat ik van diegene het nummer in beeld krijg in een SMS vorm. Ik maak geen gebruik van de dure VoiceMail systeem. Immers dan betaald de beller voor de kosten, en ik eveneens omdat ik alsnog naar 1233 dien te bellen. Een VoiceMail vind ik overbodig, voor mijn vaste nummer vind ik het wel hand. GSM heb lk altijd bij me, en als ik niet snel genoeg ben springt hij als snel over naar de VoiceMail.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Deze optie ondersteunt Simyo wel. U moet hiervoor echter wel de voicemail activeren. Vervolgens kunt u via het voicemail menu de sms notificatie aanzetten. Deze optie is helaas niet mogelijk wanneer u de voicemail heeft uitgeschakeld.

Groetjes,

Alex
Afgelopen vrijdag had ik 2 gemiste oproepen (van dezelfde beller) en sinds die tijd krijg ik steeds dezelfde sms met de melding dat ik 2 gemiste oproepen heb. Ik verwijder het bericht maar het komt steeds weer terug. Hebben jullie een idee hoe ik dit kan stopzetten of stopt het vanzelf?
Badge +1
Beste Eric,


Hiervan heb ik ook last van gehad. Toen ik belde met Simyo kwam dit euvel hun direct bekend voor! De oplossing is: Je simkaart dien je eenmaling in een ander toestel te stoppen. Log in met de andere GSM. Zodra je de SIM kaart weer terugplaatst in je toestel, ben je verlost van de tig SMSJES die je steeds binnenkomt. Volgens Simyo is dit een software foutje in je eigen toestel. Ik heb een Nokia toestel waarbij deze "fout" optradt.
Beste Eric, Hiervan heb ik ook last van gehad. Toen ik belde met Simyo kwam dit euvel hun direct bekend voor! De oplossing is: Je simkaart dien je eenmaling in een ander toestel te stoppen. Log in met de andere GSM. Zodra je de SIM kaart weer terugplaatst in je toestel, ben je verlost van de tig SMSJES die je steeds binnenkomt. Volgens Simyo is dit een software foutje in je eigen toestel. Ik heb een Nokia toestel waarbij deze "fout" optradt.




Bedankt voor je reactie! Dit gaan we vanavond thuis maar 's proberen.
Badge +1
De SMS moet dan nog wel in de loop zitten volgens mij alvorens je dit uitvoert.
Badge +2
Hi Eric en vragen,

Wanneer je een sms bericht ontvangt, dan geeft je toestel normaal gesproken bericht aan het netwerk dat deze is ontvangen. Wanneer het toestel geen bericht terug stuurt dan zal het netwerk het sms bericht blijven versturen. Nu lijkt het erop dat je toestel, ondanks dat u het bericht wel heeft ontvangen dit niet aan het netwerk doorgeeft. Als gevolg hiervan wordt het bericht meerdere malen verstuurd. In dit geval raden wij je aan uw simkaart tijdelijk in een ander toestel te plaatsen en af te wachten tot je het bericht nog een keer heeft ontvangen. Hierna kan je de simkaart weer in het toestel plaatsen en zou het probleem verholpen moeten zijn.

Groetjes,

Arie

Reageer