.

Beantwoord

sms berichtjes komen niet door

  • 11 January 2012
  • 3 reacties
  • 1144 Bekeken

Badge +1
Sms berichtjes, naar mij verstuurd door mijn allerliefste vriendinnetje, komen bij mij niet binnen. Ik kan haar wel berichten sturen en we kunnen elkaar ook bellen. Zij heeft Fodafoon. Berichten naar mij verstuurd door andere contactpersonen met fodafoon komen wel goed bij mij binnen. Zij is al naar de Fodafoon winkel geweest, echter, daar zegt men, dat haar berichten correct naar mij worden verzonden. M.a.w. de fout zou bij mij liggen. Alles nagekeken, heb haar nummer niet per ongeluk in de lijst met geblokkeerde nummers gezet, mijn postvak in is nagenoeg leeg. De batterij uit het toestel gehaald en opnieuw opgestart. Haar nummer verwijderd en opnieuw ingevoerd. Het mag allemaal niet baten. Hoe kan dit nou???????????
icon

Beste antwoord door Alex 12 January 2012, 09:47

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Badge +3
als jouw fdn modus aan is: zet hem uit! of anders lukt het echt niet om sms berichten te kunnen sturen!
Bij mij is het precies andersom en kan ik geen SMS berichten uitzenden! Wel ontvangen maar niet uitsturen. Kan iemand mij zeggen wat dit zou kunnen zijn of zijn er lotgenoten? Ik ben intussen ook een mail naar Simyo aan het sturen dat ik hier niet erg blij van word. Ik heb sinds gisteren Simyo en het werkt nog niet echt lekker kan ik zeggen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Qubouter en Giovanna,

Qubouter, Weet je wat voor melding je vriendin krijgt op het moment dat de sms wordt verzonden. Ook ontvang ik graag je Simyo telefoonnummer per privé bericht. Kan je ook navragen of je vrienden onlangs nummerbehoud heeft toegepast?

Giovanna, Krijg je een melding op het moment dat je een sms probeert te verzenden? Zou je onderstaande punten even kunnen controleren?

- Controleer of het nummer van de SMS berichtencentrale (correct) is ingesteld. Het juiste nummer is +31653131313
- Controleer in menu 'Berichten' of het type, protocol of formaat bericht ingesteld staat op één van de volgende waarden: Tekst, SMS of Standaard
- Het kan zijn dat de outbox of verzonden berichten in het toestel (of op de sim) vol is. Oude opgeslagen berichten moeten op tijd worden gewist.

Groetjes,

Alex