.

Beantwoord

SMS berichten komen vertraagd aan, hoe kan dit?

  • 13 November 2015
  • 1 reactie
  • 317 Bekeken

Vanavond kreeg ik vier SMS berichten aan die ik in de afgelopen drie dagen had moeten ontvangen, maar die dus veel te laat aankwamen. Ben gewoon binnen bereik van het netwerk geweest, de telefoon is continu aan geweest. Nog iets raars: er zat een voicemailbericht bij, die ingesproken was op een tijdstip dat ik de telefoon gewoon bij me had. Ik was op dat moment in een gebied waar het bereik normaal gesproken prima is. Dus mijn vraag is: zijn er de afgelopen dagen storingen geweest in het netwerk en/of de afhandeling van SMS berichten?
icon

Beste antwoord door Naomi 14 November 2015, 15:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Martin7B, welkom op het Simyo forum!

Apart dat je de sms'jes niet binnenkreeg maar wel bereik had. Bellen en sms'en gaat via hetzelfde netwerk. Als je problemen hebt met bellen, dan heb je dit meestal ook met sms'en en andersom.

Je simkaart heb ik nu een reset gegeven. Wil je je telefoon uit- en aanzetten? Je simkaart meld zich zo opnieuw aan op het netwerk. Daarbij raad ik je ook aan om tijdens het uit- en aandoen de simkaart opnieuw te plaatsen. En je kan handmatig het KPN netwerk selecteren. Hou je in de gaten of het verbeterd? 🙂 Als er geen verbetering is, dan kun je dit ons via het forum laten weten.

Hou je ons op de hoogte?

Reageer