.

Beantwoord

SMS bericht gestuurd?

  • 23 April 2014
  • 1 reactie
  • 683 Bekeken

Goedendag,
Heb even een vraagje over SMS berichten die ik gestuurd zou hebben, maar die ik dus helemaal NIET gestuurd heb, en elke keer naar het zelfde nummer, namelijk: 06 53 131313, al deze SMS'jes zijn vlak achter elkaar verstuurd, een keer 5x en een keer 6x, en alles vanuit Argentinie, a 0,51 eur per stuk.
Hoe dan ook, zouden jullie dit eens na kunnen kijken? want hier klop dus echt niets van, 'kheb helemaal niet een SMS gestuurd, niets van dat alles!  Ben al een tijdje klant bij jullie, maar dit is voor het eerst dat ik deze ongein mee maak, maar wordt er niet echt blij van. Wacht jullie reactie eerst eens af.
  Pedrovsky
icon

Beste antwoord door Charlene 24 April 2014, 09:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi Pedrovsky,

Welkom op het forum :)

Dat is vervelend, als je smsjes op je factuur vindt en je weet niet hoe dat komt.
Het telefoonnummer kan ik verklaren, Wanneer je smsjes vanuit het buitenland verstuurt, dan gaan die eerst naar de berichtencentrale. 0653131313 is daar het nummer van. Smsjes vanuit het buitenland hebben dus altijd dat 06nummer op de factuur.
Het tweede wat je meldt, is dat je geen smsjes hebt verstuurd. Toch is er vanuit je toestel een opdracht gekomen op die momenten om een sms te versturen. Dat hoef je niet zelf bewust te hebben gedaan. Dat kan ook door een app of een achtergrondproces worden ingegeven. Een simkaart kan vanuit zichzelf zo'n opdracht niet geven, die komt altijd vanuit de telefoon. Het verbruik wat geregistreerd is, heeft dus plaatsgevonden. Ik hoop dat je snel kunt achterhalen, wat er op die twee dagen is gebeurd, waardoor die berichten verstuurd werden.
Houd je ons daar ook van op de hoogte?

Groetjes, Charlene

Reageer