.

Beantwoord

Pre-paid verwarring met Abbo

  • 14 April 2012
  • 1 reactie
  • 698 Bekeken

Badge
Goedenavond,



Ik heb sinds kort een abbonnement van Simyo en ik wou iets kopen op het internet via smsen. Ik kreeg een bericht terug dat er niet genoeg geld op een pre-paid staat maar ik heb helemaal geen prepaid. Er stond ook een linkje in het sms berichtje wat ik terug kreeg waar deze informatie stond;

In some cases post-paid carriers also impose spending limits when it comes to Premium SMS messaging. If your purchase fails due to insufficient funds it is best to contact your mobile service provider for further information. Once you have confirmed that you do have sufficient credit you can attempt your purchase again.



Hoe kan ik dit oplossing?

Mvg,

D.A.
icon

Beste antwoord door Manisha 16 April 2012, 10:26

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste Preddie,

Welkom op het Simyo forum!
Het is helaas niet mogelijk om met de Simyo simkaart van het abonnement gebruik te maken van betaalde sms-diensten. Deze optie is geblokkeerd vanwege de hoge kosten die betaalde sms-diensten met zich mee brengen.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha

Reageer