.

Vraag

onzichtbare sms oplichting sms international

  • 2 September 2012
  • 1 reactie
  • 535 Bekeken

Mijn prepay simyo telefoon staat tijdelijk uit i.v.m. abbonement dat afloopt van mijn broer wat ik tijdelijk overgenomen heb.
maanden uit nu zet ik hem vrijdag 31 aug weer aan. vandaag 2 sept zie ik automatische opwaardering 10 euro. zoals wel vaker. werkt prima. nu staat er in de sms uw huidige beltegoed is 7.03 ofzo. dat wil dus zeggen dat ik de min gestaan zou hebben en daar ging een lichtje branden. dan moet het laatste telefoongesprek duurder als 3 euro geweest zijn en dat is zeker niet zo. check meteen mijn simyo.nl en jawel ellende aan de knikker.

😕 30 smsjes internationaal naar nummer 0017064375334 a 50 cent per stuk vlot 6 tot 8 keer per minuut. nu al 15 euro lichter + wat nog komen gaat help!!!

wat ik gedaan heb is automatische incasso geblokkeerd ben ik toch hoogstens nog die 7 euro kwijt dacht ik ???
aangemeld bij blokkering betaalde diensten smsdienstenfilter.nl thanks aan het forum.
ow en telefoon uit gezet.

kan iemand mij vertellen hoe nu verder. heb zelf 1 sms ontvangen 01-09-2012 om 5.10 van deze afzender staat in mijn telefoon. heb echter NOOIT een reactie erop gegeven of info opgezocht op internet om de prijs te innen. doe aan dit soort dingen nooit mee. weet dat er altijd problemen van komen dus mij niet gezien.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum riannuke,

Het is duidelijk dat er hier iets mis is gegaan. Indien dit nogmaals gebeurt, willen wij je verzoeken om jouw simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of het probleem zich voor blijft doen. Voor deze keer zullen wij je eenmalig tegemoetkomen door de sms berichten naar dit telefoonnummer te crediteren. De €15,00 is aan je beltegoed toegevoegd.

Reageer