.

Beantwoord

Onvolledige sms'jes worden verzonden. Hoe komt dit?

  • 9 February 2016
  • 9 reacties
  • 240 Bekeken

hoi soms stuur ik sms'jes en worden alleen de laatste worden door mijn contactpersoon opgevangen.Heeft iemand een uitleg erover?B.v.d. Dodi
icon

Beste antwoord door Tiury 10 February 2016, 11:58

Bekijk originele reactie

9 reacties

Heeft het misschien iets te maken met het bereiken van het aantal beschikbare tekens? Dan kan het zijn dat het niet in een sms past. Krijgt die persoon de andere helft een tijdje later binnen?
Ik denk dat het verder ook eerder aan de telefoon van je ontvanger ligt. Heeft ze een wat oudere telefoon?
De ontvanger wist nauwelijks haar berichten. Laats zij ze dat een bericht ontvangen heeft van twee dagen terug
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Didiciska,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat dit gebeurd!
Misschien een tip om je toestel eens aan en uit te zetten voor 15 minuten en daarna weer aan.
Stuur een sms naar de contactpersoon en vraag dan wanneer het SMS'je binnen kwam en of deze volledig is.

Laat je ons even de uitkomst weten?
Leuk dat verschillende mensen proberen me te helpen.I love it! Ik zal morgen proberen
.Hoewel s'nachts doe ik mijn toestel altijd uit.het is een Samsung GT-C 3520 en kan het zijn dat probleem is gebeurd omdat ik zat op een plek met slecht bereik?

Ik denk dat het verder ook eerder aan de telefoon van je ontvanger ligt. Heeft ze een wat oudere telefoon?

Beste dodiciska.

Je hebt zijn vraag nog niet beantwoord. :)
Verder is het zo dat je vraag gaat om 1 contactpersoon. Wanneer je anderen ook sms-t, komen dan de berichten ook niet normaal aan? Daarmee is na te gaan of het probleem bij jou of de ontvanger zit.

Friesian.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi dodiciska, welkom op het Simyo forum 🙂!

Zo te zien heb je al veel reacties gekregen op je vraag waarom jouw contactpersoon alleen de laatste berichten ontvangt 🙂.

We hebben nu als oplossing; even je telefoon opnieuw starten en checken hoe het bereik is. Om je misschien meer uitleg of hulp te kunnen bieden, hoor ik heel graag of je dit ook hebt bij het versturen van sms'jes naar andere contactpersonen 🙂. Dit is nuttige informatie, want zo kun je onderscheiden of het aan jouw telefoon ligt of aan de telefoon van de ontvanger.

Zou je dat nog kunnen testen?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor jullie hulp, Niels te Grotenhuis, maikel.twinnie en Friesian 🙂
beste alle,

ik heb mijn telefoon opnieuw gestart.Ik heb namelijk problemen met een contactpersoon.ZE heeft een bericht om 15 uur gestuurd en heb ik pas na 18 uur binnen gekregen.Een bizar situatie.Ik zie hoe het gaat de komende dagen

Groetjes,Dodi
Even ter controle.
1. Je hebt bij èèn contactpersoon het probleem?
2. Bij andere contactpersonen heb je het probleem niet?

Eerst gaat het om problemen van jou naar een ontvanger.
Nu gaat het om het feit dat iemand jou een sms stuurt en jij ontvangt die later.

..........

We proberen je te helpen maar wees eens duidelijk, lees alles nog eens goed door...:)
Suuk 6 !
Reputatie 7
Badge +10
beste alle,

ik heb mijn telefoon opnieuw gestart.Ik heb namelijk problemen met een contactpersoon.ZE heeft een bericht om 15 uur gestuurd en heb ik pas na 18 uur binnen gekregen.Een bizar situatie.Ik zie hoe het gaat de komende dagen

Groetjes,Dodi


Hoi Dodiciska,

Goed dat je weer wat extra informatie heb doorgegeven. Het is verstandig om dit de aankomende dagen even in de gaten te houden. Zo kun je ons straks vertellen of dit gaat om 1 contractpersoon of meerdere. Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angela

Reageer