Ik heb een abonnement afgesloten voor mijn vriendin.
We zochten een onbeperkt sms abonnement voor haar.
Na wat zoeken bij simyo terecht gekomen, want daar zat ik ook bij.
omdat mijn vriendin vaak twijfel, nog even terug gegaan om te checken. 300 belminuten en onbeperkt smsen.
Wat blijk nu : telefoon rekening 150 euro in 2 weken.
Blijkt dat onbeperkt smsen niet aan staat.
Terwijl we nog expres terug gegaan zijn om alles te controleren.
Bij de helpdesk kreeg ik alleen te horen dat het niet op contract staat dus ik kan geen kant op.
Vriendin in paniek. Wil niet meer bellen en smsen.
Nu probeer ik het nog 1 maal vriendelijk via het forum.
Maar het word nu een principe kwestie.
We hebben duidelijk en gingen duidelijk voor een onbeperkt abonnement afsluiten. Aantal sites bezocht. Simyo genomen en nog keer gecontroleerd.
Er is iets fout gegaan bij jullie.
Maakt niet uit wat. Maar zou fijn zijn als de fout hersteld word.
Kan dat niet, koop ik de abonnementen af, vertrek ik naar andere provider.
En onderneem ik op andere manier actie. Maar dit ga ik niet accepteren!
Daarbij is het ook totaal onlogische als we een abonnement nemen en zoveel smsjes naar elkaar sturen zonder onbeperkt smsen.
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie