.

Beantwoord

onbeperkt smsen bestellen, niet krijgen.

  • 24 June 2014
  • 5 reacties
  • 358 Bekeken

Badge +1
Beste Simyo,

Ik heb een abonnement afgesloten voor mijn vriendin.
We zochten een onbeperkt sms abonnement voor haar.

Na wat zoeken bij simyo terecht gekomen, want daar zat ik ook bij.

omdat mijn vriendin vaak twijfel, nog even terug gegaan om te checken. 300 belminuten en onbeperkt smsen.

Wat blijk nu : telefoon rekening 150 euro in 2 weken.
Blijkt dat onbeperkt smsen niet aan staat.
Terwijl we nog  expres terug gegaan zijn om alles te controleren.

Bij de helpdesk kreeg ik alleen te horen dat het niet op contract staat dus ik kan geen kant op.
Vriendin in paniek. Wil niet meer bellen en smsen.

Nu probeer ik het nog 1 maal vriendelijk via het forum.
Maar het word nu een principe kwestie.
We hebben duidelijk en gingen duidelijk voor een onbeperkt abonnement afsluiten. Aantal sites bezocht. Simyo genomen en nog keer gecontroleerd.
Er is iets fout gegaan bij jullie.

Maakt niet uit wat. Maar zou fijn zijn als de fout hersteld word.
Kan dat niet, koop ik de abonnementen af, vertrek ik naar andere provider.
En onderneem ik op andere manier actie. Maar dit ga ik niet accepteren!

Daarbij is het ook totaal  onlogische als we een abonnement nemen en zoveel smsjes naar elkaar sturen zonder onbeperkt smsen.
icon

Beste antwoord door Charlene 25 June 2014, 13:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Hoi meeuw,

Allereerst super tof dat je de Vriendendeal hebt gebruikt, of Vriendinnendeal dan in jouw geval :)
Wat jullie is overkomen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig gaat dit over het algemeen gewoon prima, je krijgt wat je bestelt. Mocht er iets fout gaan, dan onderzoeken we dat uiteraard en zullen we dat altijd herstellen. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.
Aan de telefoon proberen de medewerkers je vanzelfsprekend op de beste manier te helpen. Wat bij jullie nu gebeurd is, komt gelukkig haast nooit voor. Zij zijn daar dan soms net niet van op de hoogte. Ik vind het heel vervelend dat jullie daardoor het gevoel hebben gekregen dat je niet serieus werd genomen. Onze excuses daarvoor.

Wat ik jullie wil vragen is om nu alsnog de SMS onbeperkt bundel aan te zetten. Deze gaat dan meteen in werking.
Op de factuur van juni ga ik dan de ontstane buiten bundel kosten door het niet aan gaan van de sms onbeperkt bundel corrigeren. Daar heb ik wel even tijd voor nodig, dus ik ga je daar morgen per email een bevestiging over sturen.

Ik hoop dat jullie vertrouwen in onze service daardoor weer wat hersteld is.

Laat je even weten of het lukt om nu de bundel alsnog aan te zetten?

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Even kort een reactie want ben op mijn werk.
YEAH! Werkt een stuk beter met zo goed bericht. Bedankt. Later volg uitgebreide reactie. Denk te weten waar het fout gaat.
Reputatie 5
Badge +10
Even kort een reactie want ben op mijn werk.
YEAH! Werkt een stuk beter met zo goed bericht. Bedankt. Later volg uitgebreide reactie. Denk te weten waar het fout gaat.


Hoi meeuw,

Je kunt je vraag ook altijd hier op het forum stellen 🙂. Gelukkig hebben we kunnen vinden wat de oorzaak was en hebben we het ook kunnen oplossen. Het zou dus niet meer mogen voor komen.

Bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Beste Charlene en Alex,

Fouten kunnen gemaakt worden en dat geeft ook niks. Afgezien mijn vriendin een hartverzakking kreeg en al abbonement vrees had.
Ik heb de helpdesk 2 keer gebeld. Jammer dat een helpdesk niks kan doen en je dan genoodzaakt ben om dan via het forum de simyo 

En gelukkig konden jullie de oorzaak vinden. Maar voor zelfde geld kwamen we er niet uit.
Ik had al bijna nieuw abbonement besteld waarbij beeldscherm opgenomen en een advocaat gebeld. 

Want ging dit zoveeste geintje echt niet accepteerd van simyo.

Einde van de middag kwam er voorzichtig smsje want ze geloofde het allemaal niet.(is op onbeperkt sms gezet zei ze)
ga er vanuit dat einde van factuur alleen de extra belminuten gefactureerd worden en de smsjes niet.

Bedankt voor jullie hulp en inzet. Dat word zeker gewaardeerd!
Reputatie 5
Badge +11
Hi meeuw,

As we speak wordt de credit uitgevoerd bij je vriendin en de SMS onbeperkt staat inderdaad al aan.
Niet om onszelf hier op het forum op de borst te kloppen, maar we zitten vaak net wat dichter op het vuur als het gaat om het herkennen van issues of storingen.
Gelukkig heb je je advocaat dus niet nodig ;)

Je dank geef ik door aan Charlene en Alex!

Reageer