.

Beantwoord

onbekende sms

  • 5 September 2012
  • 4 reacties
  • 590 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
er gaan kleine geldbedragen af van mijn rekening naar tel die ik niet ken en eindigen op 0000. hoe kan ik dat stoppen. ze bestaan niet volgens de sms dienstenfilter.
icon

Beste antwoord door Alex 8 September 2012, 14:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum nino,

Kan je aangeven op welke datums deze sms-berichten zijn gestuurd? Als ik je verbruik van de afgelopen maand bekijk zie ik deze sms-berichten namelijk niet terug. Gaat het toevallig om telefoonnummers waarbij de laatste 4 cijfers zijn afgeschermd?

Groetjes,

Alex
he alex

ja inderdaad de laatste vier cijfers zijn afgeschermd en het loopt aardig in de papieren. Bij mijn zoon is het ook gebeurt en stond hij ineens 20 euro in de min. Deze nummers gaan heel geleidelijk zo is er van febr tot juni al 38 euro weggelkt. Het lijkt wel of mijn nummer gehacked is oid. Het zijn trouwens geen sms berichten maar gesprekken.Helemaal raar. Kijk maar bij september daar vind je al een hele lijst.
ah ik begrijp het al. Wat je zegt het nuymmer is afgeschermd !! Ik ging uit van een vage sms dienst die mijn telefoon gehached heeft maar het is gewoon een nummer wat ik ken maar niet volledig wordt weergeven op verbruiklijst.
Opluchting...opgelost dank je alex
Reputatie 5
Badge +10
ah ik begrijp het al. Wat je zegt het nuymmer is afgeschermd !! Ik ging uit van een vage sms dienst die mijn telefoon gehached heeft maar het is gewoon een nummer wat ik ken maar niet volledig wordt weergeven op verbruiklijst.
Opluchting...opgelost dank je alex


Hoi nino,

Het gaat inderdaad om afgeschermde telefoonnummers. Bij sommige providers kun je er voor zorgen dat je telefoonnummer afgeschermd wordt op de verbruiksgegevens van anderen.

Groetjes,

Alex

Reageer