.

Beantwoord

Niet ontvangen van sms'jes van één persoon

  • 24 July 2013
  • 5 reacties
  • 4277 Bekeken

hallo wie kan mij helpen ik ontvang geen sms meer van mijn dochter en dat is altijd goed geweest en nu zo op eens doet het niet meer ik kan haar wel een sms sturen maar als zij mij antwoord ontvang ik niks en het ligt niet aan haar profider bij andere nummers heb ik het niet,hoe kan dat en wat moet ik er aan doen wie kan mij helpen.  b.v.d. groet Ineke
icon

Beste antwoord door Natascha 25 July 2013, 12:07

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
hallo wie kan mij helpen ik ontvang geen sms meer van mijn dochter en dat is altijd goed geweest en nu zo op eens doet het niet meer ik kan haar wel een sms sturen maar als zij mij antwoord ontvang ik niks en het ligt niet aan haar profider bij andere nummers heb ik het niet,hoe kan dat en wat moet ik er aan doen wie kan mij helpen.  b.v.d. groet Ineke

Hoi Arjet Janet,

Welkom op het forum!
Vervelend om te lezen dat je geen sms'jes meer ontvangt van je dochter. Kan je dochter jou nog wel bellen?
Wanneer je dochter jou nog wel kan bellen dan lijkt het er op dat je het nummer van je dochter hebt geblokkeerd voor het ontvangen van sms'jes. Ik verneem graag je bevindingen.
hallo ik kan mijn dochter wel bellen en ook wel sms maar als zij mij een sms stuurt dan ontvang ik die niet en ook als zij mijn sms antwoord ontvang ik die ook niet ik heb het nummer al weer opgeslagen op de sim kaart maar niets helpt
Badge +6
hallo ik kan mijn dochter wel bellen en ook wel sms maar als zij mij een sms stuurt dan ontvang ik die niet en ook als zij mijn sms antwoord ontvang ik die ook niet ik heb het nummer al weer opgeslagen op de sim kaart maar niets helpt

Hoi Arjet Janet,

Ik raad je aan de handleiding van je toestel te raadplegen om te kijken of daar in staat vermeld hoe je het telefoonnummer dan deblokkeren zodat je weer sms'jes van haar kan ontvangen. Mocht je er niet uitkomen raad ik je aan contact op te nemen met de leverancier van je toestel. Wellicht kunnen zij je helpen. Laat je weten als het opgelost 🙂.
Hallo ik heb de handleiding van mijn telefoon direct algeraadpleegt maar er staat niets in over sms blokkeren of deblokkeren moet mijn telefoon is een Samsung Beautiful Balance.
ik zal het zeker laten weten dat het opgelost is
Badge +6
Hallo ik heb de handleiding van mijn telefoon direct algeraadpleegt maar er staat niets in over sms blokkeren of deblokkeren moet mijn telefoon is een Samsung Beautiful Balance.
ik zal het zeker laten weten dat het opgelost is


Hoi Arjet Janet,

Wellicht kan Samsung je helpen. Hier vindt je hun contact gegevens.

Reageer