.

Beantwoord

Moet ik reageren op een betaalde smsdienst?

  • 24 July 2016
  • 4 reacties
  • 4567 Bekeken

Ik ontving een sms van Mobyloop over een abonnement van 15,- per week waarvoor ik me per sms moest afmelden. Ik heb nooit iets bij ze besteld en ken het bedrijf niet eens. Kan ik beter wel of juist niet regarern?
icon

Beste antwoord door Angela 25 July 2016, 14:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Niet doen.
SMS BETALEN kan ik niet anders interpreteren als het afsluiten van een abonnement.

Het zou trouwens goed kunnen dat dit ook niet zou lukken, omdat Simyo die dure SMS diensten blokkeert.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sanneke,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, ik kan me voorstellen dat je even geschrokken bent bij het zien van dit sms'je. Wimj12 geeft je hier al een zet in de goede richting.

Het is bij Simyo niet mogelijk om gebruik te maken van betaalde smsdiensten. Dit hebben we allemaal voor je geblokkeerd zodat we je voor zulke kosten kunnen beschermen 🙂 Ook ik raad je aan om dit sms'je te verwijderen en er helemaal niets mee te doen. Merk je dat je het sms'je vaker krijgt? Laat het dan even weten. We gaan dan kijken waar het precies misgaat.

@Wimj12, bedankt voor je uitleg :)

Groetjes,
Angela
Heel gek, mijn zoon heeft het ook gekregen, ook van Tjoover...dus van 2 . Hier is dus wel opgereageerd door ook af te melden, wel kosten in rekening gebracht, maar gelukkig alleen de sms berichten! Die we overigens ook niet zelf ingetypt hebben...
Het woord betalen staat dan ook in hoofdletters en het woord stop in kleine letters, dat 2 dagen achter elkaar.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Wsuijkerbuijk,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat er is ge-sms't naar een betaalde sms-dienst. Je kunt sms-diensten het beste uitzetten voor de website www.payinfo.nl. Hier kan je alle sms-diensten die gekoppeld zijn aan je toestel zien en verwijderen. Je kunt ook alvast een algemene blokkade instellen voor betaalde sms-diensten. Ik raad je aan om dat te doen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Reageer