.

Beantwoord

mms werkt niet met nieuw toestel en simkaart, wat nu?


ik kan geen mms meer versturen met mijn nieuwe nano simkaart en htc one mini2
hoe krijg ik dat werkend?
icon

Beste antwoord door ohneehe 25 April 2015, 14:42

Bekijk originele reactie

11 reacties

Hallo,

U kunt de stappen uit onderstaande link gebruiken.
Laat u weten of het gelukt is?

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/instellingen-voor-mms-147
ja hij doet nu helemaal geen internet meer. dat 0.0.0.0 voor proxy heb ik er maar weer uitgehaald. \Er staan in dat rijtje wel een aantal instellingen voor mms MMSC MMS proxy MMS poort allemaal niks ingevuld en MMS protocol (staat op WAP 2.0
en nu?
Probeer eens te smsen naar 1300.

Als het goed is ontvangt u dan alle benodigde instellen.

Ook vond ik dit topic waar u misschien wat aan hebt

https://forum.simyo.nl/sms-mms-61/mms-algemene-netwerkfout-htc-one-mini-20280
ja gaat prima 😢 verstuurd nu ook geen sms meer.:?
Dat vind ik wel heel raar. Alle links die ik plaatste waren van Simyo of andere topics met soortgelijke "problemen"

Kunt u nog wel bellen?
ja ik kan bellen, maar niet meer sms en! dus nog verder van huis. sms naar 1300 geeft terug helaas is het niet mogelijk uw telefoon te configureren... maar hij lijkt niet verzonden te zijn, want bovenin staat nog een ballonnetje met i erin. Oh nee ik had bevestigen aangezet...Dat werkt blijkbaar niet, maar dat hoeft ook niet. We zijn dus weer terug bij af. Smsen werkt weer mms niet
Dus je kunt bellen, smsen en internetten. Maar niet MMSen..

Misschien dat andere forumleden iets van MMS weten, ik ben zelf een beetje door de opties heen.
bedankt voor je inspanningen. Ik kwam er ook niet uit. met vr grt
hans
Heb de aanwijzingen van android instellingen M8 (vergelijkbaar toestel) gevolgd en nu doet het t wel. Ik kan er niet erg goed bij want volgens mij was dat dee eerste keer niet anders. ... (de instellingen mobiel internet) bij mms en alles dat daar bij hoort moet niks worden ingevuld... Tsja Wonderlijk. Bedankt in ieder geval nog voor de moeite.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ohneehe,

Fijn dat het is opgelost.
Maar nu heb ik voor mijn ICT aantekeningen boek wel weer een nieuwe tip en oplossing!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ohneehe, welkom op ons forum :)

Fijn dat Raytje je al te hulp heeft kunnen schieten. Dank daarvoor, Raytje!
En fijn dat het weer werkt nu, ohneehe.

Reageer