.

Vraag

MMS ophalen

  • 3 April 2012
  • 4 reacties
  • 2542 Bekeken

Badge
Beste forumleden,

Hoe kan ik een MMS bericht per website ophalen? Kreeg een bericht (mms) van dat ik naar www.kpn.com/mms moet gaan. Daar moet ik mijn telnummer invullen + het berichtcode. Maar wanneer ik dat doe, lukt het niet en wordt ik doorverwezen naar www.hi.nl. Ook daar heb ik het geprobeerd, maar er gebeurt simpelweg niets.



Wat doe ik fout?



P.S. Voor ik het MMS bericht toegestuurd kreeg had ik mijn MMS instellingen niet ingesteld. Ook internet niet, aangezien ik via wifi internet. Dus had ik dat daarna wel ingesteld.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Urbanized,

Welkom op het Simyo forum!
Je ontvangt dit bericht omdat het MMS-je via het KPN netwerk naar je toestel is verzonden, via de link kun je het bericht echter niet inzien. Als het toestel nog niet was ingesteld voor MMS is het helaas niet meer mogelijk om het MMS bericht te openen. Aangezien je het toestel nu wel hebt ingesteld zul je MMS berichten in het vervolg wel kunnen ontvangen/verzenden.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Urbanized,

Welkom op het Simyo forum!
Je ontvangt dit bericht omdat het MMS-je via het KPN netwerk naar je toestel is verzonden, via de link kun je het bericht echter niet inzien. Als het toestel nog niet was ingesteld voor MMS is het helaas niet meer mogelijk om het MMS bericht te openen. Aangezien je het toestel nu wel hebt ingesteld zul je MMS berichten in het vervolg wel kunnen ontvangen/verzenden.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha


Ik krijg precies dezelfde tekst als de vorige vragensteller. Het lukt niet om een mms te ontvangen. Maar dit antwoord is een beetje vreemd. De verzender betaalt een mms. Normaal hoort die dan op de website te staan. en kun je hem daar ophalen als je geen mms hebt op je toestel. Dus waarom zou dat niet werken? Omdat het een symio abonnement is? Omdat KPN een fout heeft op de website? Weet je waarom het fout gaat, of is deze fout gewoon nooit doorgegeven aan kpn?
Groet Soraya
Ik krijg precies dezelfde tekst als de vorige vragensteller. Het lukt niet om een mms te ontvangen. Maar dit antwoord is een beetje vreemd. De verzender betaalt een mms. Normaal hoort die dan op de website te staan. en kun je hem daar ophalen als je geen mms hebt op je toestel. Dus waarom zou dat niet werken? Omdat het een symio abonnement is? Omdat KPN een fout heeft op de website? Weet je waarom het fout gaat, of is deze fout gewoon nooit doorgegeven aan kpn?
Groet Soraya


Ik heb nu al 3 mmsjes ontvangen en heb mms niet ingeschakeld en ga dit ook niet doen, maar ik vindt het erg vreemd dat ik wel een melding met code krijg en dat het vervolgens niet online is te bekijken, de afzender heeft er voor betaald en dan lijkt mij dat je de dienst ook moet afleveren en zichtbaar dient te maken, zoals kenbaar wordt gemaakt via een sms aan de ontvanger.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Robert,

Zoals aangegeven wordt je doorverwezen naar de link van KPN omdat het MMS bericht via het KPN netwerk is verzonden. Indien je toestel niet ingesteld is voor MMS zul je de berichten niet kunnen bekijken.

Het spijt ons je niet andes te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha

Reageer