.

Vraag

MMS

  • 9 December 2011
  • 15 reacties
  • 2816 Bekeken

Badge
Ik heb een samsung galaxy s plus. Ik probeer een mms te versturen maar deze blijft op verzenden staan. Ontvangen van mms gaat ook niet. Wat staat er fout in de instellingen. Ik heb de instellingen in het forum gedaan.

15 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Heb je wel een werkende internetverbinding en bereik op het moment dat je deze stuurt?
Badge
Alles werkt behalve MMS internet en sms maar geen MMS
Badge
SMS werkt wel maar MMS niet. Internet doet het ook
Reputatie 3
Badge +5
Staat MMS ook in je lijstje tussen APN's, naast (Simyo) internet,sms etc. ? Ga even naar netwerken> mobiele netwerken>toegangspunten.
Reputatie 3
Badge +5
Probeer anders ook nog even een sms te sturen met inhoud: Ja naar 1300
Badge +5
Wellicht staat de optie niet aan op het netwerk, als je het mobiele nummer per privebericht naar mij toestuurt dan kijk ik dit voor je na.
Badge +1
Bibi, is dat ook voor mij mogelijk? Heb ook problemen gehad toen ik het instelde en gebruik MMS daar door niet, maar het is altijd fijn als dat toch kan gaan werken.

Badge +5
Hi Joen,

Geldt natuurlijk ook voor jou.:)

Ik zie je nummer graag tegemoet.

Groet, Bibi
Badge +5
Hi Joen,

De optie staat correct in het systeem. Heb jij problemen met het versturen/ontvangen van MMS berichten?

Groet, Bibi
Badge +1
Hi Joen,

De optie staat correct in het systeem. Heb jij problemen met het versturen/ontvangen van MMS berichten?

Groet, Bibi


Ja ik heb al een keer mailcontact met jullie daar over gehad. Toen is het mij niet gelukt en ik had mij er nog niet in verdiept. Ik zal als ik er aan toe kom deze week of komend weekend mij er weer in gaan verdiepen dan.

Bedankt voor het nakijken!
Ik heb een mms ontvangen met het bericht: bekijk dit bericht op www.kpn.com/mms , dit werkt niet en ik word doorverwezen naar hi.nl, ook daar werkt de mms niet, wat kan ik nu doen??
Badge +2
Hi edithc,

Het smsje welke wordt verstuurd wanneer je een MMS bericht hebt ontvangen is inderdaad niet juist.
Wanneer je toestel de optie niet ondersteund dan is het niet mogelijk het bericht in te zien, wij proberen de inhoud van het bericht zo snel mogelijk aan te passen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Ik heb een mms ontvangen met het bericht: bekijk dit bericht op www.kpn.com/mms , dit werkt niet en ik word doorverwezen naar hi.nl, ook daar werkt de mms niet, wat kan ik nu doen??


bedankt Arie voor je reactie, groetjes Edith
Badge
Hallo,

ik heb twee mms'jes ontvangen maar ik kan ze niet openen. Als ik op downloaden tik krijg ik berichtgegevens maar hij start geen download.
Hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Marouschka,

Omdat dit per toestel verschillend is wil ik je adviseren om hiervoor contact met jouw toestelfabrikant op te nemen.

Reageer