.

Beantwoord

kosten sms buitenland niet conform website tarieven

  • 15 February 2014
  • 1 reactie
  • 1108 Bekeken

kosten sms buitenland niet conform website tarieven

Op de simyo website wordt geadverteerd met sms VANUIT buitenland met de volgende prijzen

tarieven per sms vanuit de verschillende zones ter wereld

Zone 1  en zone 2  0,10 ct per sms
Zone 3 en zone 4   0, 51 ct per sms
Nu sms ik ivm werk zeer veel vanuit-en naar zone 3 en 4 (Cuba) daar men gen skype, whatsapp heeft. Dit sms bedrag beslaat elke maand een hoog bedrag van mijn totale rekening. Ik zie echter dat op mijn afschriften continue per sms bedragen van 62 ct per sms en ook vaak 71 ct per sms worden afgeschreven. En dan heb ik het over bladzijden vol. Terwijl de maximale tarieven per sms volgens Simyo  naar de duurste zones maximaal 0, 51 ct bedragen. Dit scheelt mij aanzienlijk op mijn  totale rekening. Dit klopt niet met de werkelijkheid.

Simyo: Wat is hierop uw antwoord?
 
icon

Beste antwoord door Charlene 17 February 2014, 14:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi derkjwo,

Jouw abonnement heeft nog de voormalige Tringg-vorm. De tarieven daarvan hebben wij overgenomen en vind je dus in deze lijst.
Daar zie je dat ook de Buitenland tarieven voor Tringg anders zijn dan de huidige Simyo tarieven. Vanuit zones 3 en 4 betaal je inderdaad resp. €0,62 en €0,71 voor een sms. Vandaar dat dit jou ook in rekening wordt gebracht.
Je zou alles eens op een rijtje kunnen zetten en dan eventueel overwegen om over te stappen op een Simyo abonnement. Overstappen doe je op de volgende manier.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene

Reageer