.

Beantwoord

Kan ik gebruik maken van betaalde sms diensten?

  • 27 April 2019
  • 5 reacties
  • 475 Bekeken

Ik heb een sim only abbonnement.
Als ik een smsje verstuur met bijv. een oplossing komt die niet aan.
Bijv. naar 0909 nummers.
Wat is daar de oorzaak van.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 27 April 2019, 17:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dit is de oorzaak!
Bij Simyo is je simkaart geblokkeerd voor het ontvangen van betaalde sms-diensten. Dit is een dienst die we niet aanbieden.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Wolfje,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat je het opvallend vindt dat je geen gebruik kunt maken van betaalde sms-diensten. Zoals Groentjuh uitgelegd heeft, is dat een dienst die wij niet aanbieden. Het is niet mogelijk om te sms'en met betaalde sms-diensten of om te bellen naar entertainmentnummers.

Heb je hier nog andere vragen over?

@ Groentjuh, dankjewel voor je antwoord! :D

Groetjes,
Jihane
Hallo. Ik zie veel topics over dit onderwerp, ik reageer daarom op een recente.

Ik zou het zelf wel erg prettig vinden als 0909-nummers bereikbaar zijn. Die voor winacties in ieder geval. Die hebben namelijk beperkte kosten van bijvoorbeeld 45 cent per gesprek. Je moet het wel heel bont maken om dan een heel hoge rekening te krijgen.

Is het mogelijk om daar onderscheid in te maken?
Zal niet mogelijk zijn. Vallen namelijk allemaal onder de categorie entertainment nummers. Deze categorie biedt Simyo niet aan.

Dat de ene 0909 nummer goedkoper is dat de andere maakt dat dit dan ook niet haalbaar is.

Een moderator zal hier nog op terug komen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Juliette,

Ik snap heel goed dat je 't fijn zou vinden om gebruik te maken van deze diensten. Helaas zal dat, zoals Ray aangaf, niet mogelijk zijn om aan te zetten. Het is een dienst die wij niet aanbieden. Vroeger deden we dat wel, maar na talloze keren gezien te hebben hoezeer dat de mist in ging, is ertegen besloot.

Sorry!

@ Ray, dank voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer