Beantwoord

Kan ik een foto versturen via SMS?

• 19 december 2014
  • 8 reacties
  • 15525 Bekeken

Badge +1
kan je via sms een foto versturen?
en zo ja wat kost dit dan
icon

Beste antwoord door Ruud 19 december 2014, 16:26

Hoi willem vlindr,

Leuk dat je je vraag hier stelt:)

Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum Sms & mms, zo kan iedereen het makkelijk vinden.

Het antwoord van RicoK is gedeeltelijk waar. Je kunt een foto sturen via sms. Dit bericht wordt dan automatisch een mms. Alleen wordt een mms apart op je factuur vermeld en betaal je hiervoor €0,50. Het is een buitencategorie die niet binnen sms en niet binnen data valt.

Om je telefoon in te stellen voor mms kun je deze link volgen:)

Heb ik je vraag zo beantwoord?

@RicoK en Friesian, dank voor het meedenken:D
Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Een foto via een SMS versturen wordt automatisch een MMS. En voor het versturen van een MMS wordt data verbruikt en moet Mobiel Internet aan staan. Je betaalt dan dus kosten voor datagebruik.
Wanneer je (vaker) een foto wilt versturen kun je beter een telefoon gebruiken waar je WhatsApp op installeert.
Gebruik je dan Wi-Fi (en staat op mijn simyo internet uit!) is het kostenloos.

Groet,
Friesian
Reputatie 3
Badge +7
Hoi willem vlindr,

Leuk dat je je vraag hier stelt:)

Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum Sms & mms, zo kan iedereen het makkelijk vinden.

Het antwoord van RicoK is gedeeltelijk waar. Je kunt een foto sturen via sms. Dit bericht wordt dan automatisch een mms. Alleen wordt een mms apart op je factuur vermeld en betaal je hiervoor €0,50. Het is een buitencategorie die niet binnen sms en niet binnen data valt.

Om je telefoon in te stellen voor mms kun je deze link volgen:)

Heb ik je vraag zo beantwoord?

@RicoK en Friesian, dank voor het meedenken:D
Reputatie 7

Het antwoord van RicoK is gedeeltelijk waar. Je kunt een foto sturen via sms. Dit bericht wordt dan automatisch een MMS. Alleen wordt het een mms apart op je factuur vermeld en betaal je hiervoor €0,50. Het is een buitencategorie die niet binnen sms en niet binnen data valt.

Ok, dank. 
Reputatie 5
Badge +11
Ok, dank. 

Weer wat geleerd 😛
Reputatie 7
Weer wat geleerd :p

Nooit te oud om wat te leren...🆒
Badge +1
dank voor de reacties willem vlndr
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Willem vlindr,

Graag gedaan 🙂 Wij zijn weer blij dat je hier je antwoord hebt gevonden. Mocht er nog iets zijn, laat het ons dan weten!

Reageer