.

Beantwoord

Kan ik berichten van 3050 uitschakelen?

  • 7 February 2016
  • 35 reacties
  • 609 Bekeken

Badge
L.S.,

Ik ontvang telkens berichten van nummer 3050. En daar moet ik elke keer 3 euro voor betalen. Kunt u dit ook uitschakelen?
icon

Beste antwoord door Angela 8 February 2016, 16:45

Bekijk originele reactie

35 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Gelukkig heb ik er in februari voor gezorgd dat er geen SMS-diensten beltegoed van jouw aansluiting kunnen halen. Daar valt 3050 ook meteen onder 😉.

Groetjes, Tiury
Badge
Hallo Tiury,

Je kunt de berichten van 3050 wel uitschakelen.

Hartelijke groet Martha Kooistra.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Wat goed om te lezen dat het geld toch binnen is gekomen. Dat is toch een kleine pak van mijn hart! Als je nog verdere vragen hebt, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Hallo Tiury
Wij hebben de Rabobank even opgebeld en het geld was gestort.

Hartelijke groet
Martha Kooistra.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Goed dat je dit aangeeft 🙂. Dit bedrag had er natuurlijk al lang moeten zijn! Na een kort onderzoekje zie ik dat we dit bedrag op 22-02 hebben terugbetaald naar jouw Mastercard (waar onze afschrijvingen van zijn gedaan). Zou je die af/bijschriften eens willen checken 🙂?

Groetjes, Tiury
Badge
Ik heb nog steeds het geld niet ontvangen van het 3050 nummer.

Hartelijke groet,

Martha Kooistra.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Toenga,

Natuurlijk hartstikke bedankt voor je We zijn er uit en ik stuur je over enkele ogenblikken een uitleg van de berekening 🙂. Als je hier nog verdere vragen over hebt, kun je die altijd via dit topic stellen.

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Heel hartelijk dank voor de gedane akties. Top.
Ga weer gebruik maken van mijn aansluiting.

Vind het zeer zeker een goede afspraak en zie je e-mail graag tegemoet.

Nogmaals dank voor je moeite en inzet.

Groetjes, Toenga
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Toenga,

Zoals je afgesproken heb ik meteen de blokkade op sms-diensten gezet. Kun je in ieder geval met een gerust hart weer gebruik van de aansluiting maken zodra deze weer is geactiveerd. Ik zie in elk geval twee sms'jes terug naar 4010 en naar 4239. Daarna zijn deze kosten opgebouwd. Ik ga eens uitpluizen met de financiële afdeling hoe we dit geld terug gaan halen en uiteraard aan jou terugbetalen 🙂.

Zodra we hier uit zijn, breng ik je hiervan per e-mail op de hoogte. Vind je dat een goede afspraak?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Bedankt voor je reactie.
Op de website van payinfo.nl had ik me afgemeld van de sms-diensten.
Hierna had ik nog enkele euro's beltegoed. Echter de volgende dag bleken deze ook weer afgeboekt
en was mijn telefoon dus niet meer te gebruiken.

Heel graag ga ik er mee akkoord om een blokkade voor betaalde sms-diensten op mijn aansluiting te zetten.

Zodra dit gebeurt is, durf ik ook weer gebruik te maken van mijn aansluiting.

Alvast dank voor de genomen moeite.

Groetjes, Toenga.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Toenga, welkom op het Simyo forum :)

Wat ontzettend balen dat je tegen zulke kosten bent aangelopen door deze sms-dienst. Allereerst wil ik je wijzen op de website http://www.payinfo.nl/. Hiermee meld je af van alle sms-diensten waar jouw nummer voor is aangemeld (mocht je dit nog niet hebben gedaan).

Daarnaast wil ik graag een blokkade op je aansluiting zetten voor betaalde sms-diensten. Zo weet je dat er géén sms meer binnen kan komen door deze betaaldiensten. Ben je hier mee akkoord? Dan kunnen we daarna kijken wat we aan de kosten kunnen doen 🙂.

Groetjes, Tiury
Hallo samen,
Wat Martha Kooistra is overkomen heb ik ook helaas ondervonden.
Omdat ik automatisch mijn prepaid laat aanvullen, zijn er bij mij € 80,- afgeschreven.
Woon in het grensgebied en krijg regelmatig sms van welkom in duitsland, belgie.
Vandaar dat ik niet naar sms berichten kijk.
Toen ik het opmerkte was ik al € 80,- kwijt. Hierna direct de automatische betaling gestopt.
Ook via deze site de betaal sms gestopt (dacht ik), maar ook het restant tegoed werd afgeschreven. Nu is mijn tel. nr. buiten gebruik en durf niet op te laden.
Kunt U mij ook hiermee helpen.
Alvast bedankt.

Groeten
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Martha,

Graag gedaan namens mijn collega. Fijn weekend!

Groetjes,
Sean
Badge
Hartelijk bedankt Tiury!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Bedankt voor het geduld 🙂. We doen het best om dit zo snel mogelijk jouw kant op te krijgen!

Groetjes, Tiury
Badge
Dan wacht ik nog even een paar weekjes.

Gr. Martha.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Ah, ik zie dat inderdaad in zijn bericht naar voren komen. In de meeste gevallen gebeurt dit inderdaad sneller. Op dit moment is het heel erg druk waardoor het helaas wat langer kan duren voordat dit verwerkt is. Maak je geen zorgen, het komt goed :)

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela,

Dan wacht ik nog een paar weken. Tiury zei dat ik het geld binnen enkele dagen op mijn rekening gestort zou worden.

Hartelijke groet,

Martha Kooistra
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Dat kan hoor! Er gaat altijd wat tijd overheen voordat je dit geld terug hebt ontvangen van ons. Houd rekening met ongeveer 2 tot 3 weken. Mocht je het daarna nog niet ontvangen hebben, geef dan even een seintje. Ik check dan gelijk waarom het bedrag nog niet teruggestort is.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Badge
Ik heb nog steeds het geld niet ontvangen.

Hartelijke groet Martha Kooistra.
Reputatie 6
Badge +10
Dat is áltijd mooi om te horen 😉.

Groetjes, Tiury
Badge
Ik ben zeer tevreden.
Reputatie 7
Badge +10
Gelukkig maar Martha! Je kunt altijd bij ons terecht :)

Groetjes,
Angela
Badge
Jazeker, dat weet ik te vinden.

Groetjes Martha.
Reputatie 6
Badge +10
Graag gedaan Martha 😉! Uiteraard weet je voor verdere vragen het Simyo forum te vinden.

Groetjes, Tiury

Reageer