.

Beantwoord

Kan ik berichten van 3050 uitschakelen?

  • 7 February 2016
  • 35 reacties
  • 609 Bekeken

Badge
L.S.,

Ik ontvang telkens berichten van nummer 3050. En daar moet ik elke keer 3 euro voor betalen. Kunt u dit ook uitschakelen?
icon

Beste antwoord door Angela 8 February 2016, 16:45

Bekijk originele reactie

35 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat je steeds zulke sms'jes ontvangt!

In jouw verbruik zie ik op 4 december 2015 een activatie sms vanuit jouw telefoon naar dit nummer. Vanaf dat moment worden er kosten gemaakt voor deze betaalde smsdienst.

Op jouw verzoek heb ik deze diensten direct geblokkeerd. Vanaf nu zal je geen sms'jes meer krijgen of kunnen versturen naar zulke diensten. Dit betekent direct dat er in de toekomst geen kosten meer berekend kunnen worden.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Hartelijk bedankt Angela.

Ik las net dat Telfort het geld dat naar die smsjes ging, terugbetaalde. Doen jullie dat ook? Ik zou het erg op prijs stellen, dat het geld overgemaakt wordt.
Nogmaals hartelijk bedankt Angela.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Ondanks dat je zelf het eerste berichtje hebt verzonden naar de sms-dienst en de kosten daarom terecht in rekening zijn gebracht, willen we je wel helpen met het terugvorderen van het geld 🙂. Omdat het inmiddels over € 48,- gaat, wil je dit terug op je beltegoed of zou je dit terug op je rekening willen ontvangen?

Groetjes, Tiury
Badge
IK wil het graag op mijn rekeningnummer van de Rabobank hebben.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Ik zie dat mijn collega van het Mailteam deze tegemoetkoming heeft uitgevoerd! Komt helemaal goed dus 🙂!

Groetjes, Tiury
Badge
Hartelijk bedankt Tiury!
Badge
Volgens mij is het 72 euro en niet 48.

Hartelijke groet Martha Kooistra.
Badge
Ik zie nu pas dat het meer is wat ik heb betaald. Het is 114 euro. Je kunt het zien op het verbruik. Laat meer zien.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Ik heb het niet goed uitgezocht inderdaad, dat zie je weer terug. Ons backoffice team had dit gisterochtend al wél goed uitgezocht en het laatst genoemde bedrag al naar je overgeschreven. Je ontvangt dit binnen enkele werkdagen 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Dank je Tiury.
Reputatie 6
Badge +10
Graag gedaan Martha 😉! Uiteraard weet je voor verdere vragen het Simyo forum te vinden.

Groetjes, Tiury
Badge
Jazeker, dat weet ik te vinden.

Groetjes Martha.
Reputatie 7
Badge +10
Gelukkig maar Martha! Je kunt altijd bij ons terecht :)

Groetjes,
Angela
Badge
Ik ben zeer tevreden.
Reputatie 6
Badge +10
Dat is áltijd mooi om te horen 😉.

Groetjes, Tiury
Badge
Ik heb nog steeds het geld niet ontvangen.

Hartelijke groet Martha Kooistra.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Dat kan hoor! Er gaat altijd wat tijd overheen voordat je dit geld terug hebt ontvangen van ons. Houd rekening met ongeveer 2 tot 3 weken. Mocht je het daarna nog niet ontvangen hebben, geef dan even een seintje. Ik check dan gelijk waarom het bedrag nog niet teruggestort is.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela,

Dan wacht ik nog een paar weken. Tiury zei dat ik het geld binnen enkele dagen op mijn rekening gestort zou worden.

Hartelijke groet,

Martha Kooistra
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Ah, ik zie dat inderdaad in zijn bericht naar voren komen. In de meeste gevallen gebeurt dit inderdaad sneller. Op dit moment is het heel erg druk waardoor het helaas wat langer kan duren voordat dit verwerkt is. Maak je geen zorgen, het komt goed :)

Groetjes,
Angela
Badge
Dan wacht ik nog even een paar weekjes.

Gr. Martha.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Bedankt voor het geduld 🙂. We doen het best om dit zo snel mogelijk jouw kant op te krijgen!

Groetjes, Tiury
Badge
Hartelijk bedankt Tiury!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Martha,

Graag gedaan namens mijn collega. Fijn weekend!

Groetjes,
Sean
Hallo samen,
Wat Martha Kooistra is overkomen heb ik ook helaas ondervonden.
Omdat ik automatisch mijn prepaid laat aanvullen, zijn er bij mij € 80,- afgeschreven.
Woon in het grensgebied en krijg regelmatig sms van welkom in duitsland, belgie.
Vandaar dat ik niet naar sms berichten kijk.
Toen ik het opmerkte was ik al € 80,- kwijt. Hierna direct de automatische betaling gestopt.
Ook via deze site de betaal sms gestopt (dacht ik), maar ook het restant tegoed werd afgeschreven. Nu is mijn tel. nr. buiten gebruik en durf niet op te laden.
Kunt U mij ook hiermee helpen.
Alvast bedankt.

Groeten
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Toenga, welkom op het Simyo forum :)

Wat ontzettend balen dat je tegen zulke kosten bent aangelopen door deze sms-dienst. Allereerst wil ik je wijzen op de website http://www.payinfo.nl/. Hiermee meld je af van alle sms-diensten waar jouw nummer voor is aangemeld (mocht je dit nog niet hebben gedaan).

Daarnaast wil ik graag een blokkade op je aansluiting zetten voor betaalde sms-diensten. Zo weet je dat er géén sms meer binnen kan komen door deze betaaldiensten. Ben je hier mee akkoord? Dan kunnen we daarna kijken wat we aan de kosten kunnen doen 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer