.

Beantwoord

kan geen sms betaling doen via Eweka

  • 17 July 2012
  • 1 reactie
  • 2432 Bekeken

Badge
Goedemiddag,

het lukt mij niet om via sms een betaling te doen. Ik wil graag een 24-uur abbo betalen bij een usenet provider, Eweka.
Wanneer ik deze verzonden heb, krijg ik van Eweka onmiddelijk een email met de mededeling dat de sms betaling niet geslaagd is.
Bijgeleidende info is dat de betaling niet geweigerd is door Eweka zelf, maar afgekeurd door de mobiele-telecomprovider.

In mijn 'Mijn Simyo'-instellingen kan ik verifëren dat alle diensten ingeschakeld zijn. Ik ben sinds 2 weken klant van Simyo en heb hier met t-mobile nooit problemen mee gehad.
Ik gebruik nog altijd hetzelfde toestel, iPhone 3GS en heb mijn instellingen nagekeken op eventuele blokkades. Dit is niet het geval.

Is hier al meer bekend over? Ik heb op dit forum één vergelijkbaar probleem gevonden, echter heeft de topic-starter zelf geen reacties meer geplaatst.

Mvg,
Serjosja
icon

Beste antwoord door Alex 18 July 2012, 12:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Serjosja,

We hebben dit inderdaad eerder laten controleren. Simyo blokkeert de ontvangst van een sms van Ewaka niet, maar als provider zijn wij niet bekend bij Eweka. Dat betekent dat Eweka Simyo als provider moet ondersteunen zodat zij een sms kunnen sturen naar Simyo gebruikers. Wij kunnen hier helaas verder geen invloed op uitoefenen.

Groetjes,

Alex

Reageer