.

Beantwoord

Is er een overzicht van ontvangen sms berichten?


Ik zou graag weten of er een belgeschiedenis te achterhalen is van binnenkomende gesprekken en sms berichten met de bijbehorende nummers?
Helaas heb ik het van mijn simkaart en telefoon gewist.
icon

Beste antwoord door Ernst 4 March 2015, 15:07

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Dank allen voor jullie reacties, ik heb reeds mijn simyo gecheckt, daar staat wel een lijst van ontvangen gesprekken, helaas niet van binnengekomen sms berichten jammer, als iemand een oplossing weet dan hoor ik het graag,

Groetjes
Aitor


Hey aitor,

Tenzij het gaat om ontvangen gesprekken in het buitenland (waar kosten aan verbonden zijn), worden ontvangen gesprekken in Nederland niet geregistreerd.
Waar zie je dit precies op Mijn Simyo?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Aitor,

Wat vervelend dat dit is gebeurd.
Helaas kunnen wij hier niks aan veranderen.
Friesian, de TS wil een overzicht van de ontvangen berichten, niet van de verstuurde, die je terug kunt vinden op de factuur en in het verbruiksoverzicht....:o

Weet ik, begrijp ik. Vaak worden beantwoord smsjes verstuurd, daar doel ik op met misschien kun je hiermee wat herleiden. Dit is niet à la minute zichtbaar op mijn simyo maar wel via het downloaden van een factuur. 
Reputatie 7
Friesian, de TS wil een overzicht van de ontvangen berichten, niet van de verstuurde, die je terug kunt vinden op de factuur en in het verbruiksoverzicht....:o
Hoi aitor.

Bij simyo sim only kun je  gegevens terugvinden wanneer je op mijn simyo de factuur download.
Ga naar specificatie verbruikskosten, verderop aan de rechterzijde staat wel verstuurde smsberichten, misschien dat je daar wat mee kan herleiden.

Groet,
Friesian
Dank allen voor jullie reacties, ik heb reeds mijn simyo gecheckt, daar staat wel een lijst van ontvangen gesprekken, helaas niet van binnengekomen sms berichten jammer, als iemand een oplossing weet dan hoor ik het graag,

Groetjes
Aitor
Reputatie 6
Badge +10
Dat klopt inderdaad RicoK, nou lazen Ernst en ik hier ook bijna overheen, dus het kan gebeuren! Bedankt voor je inzet uiteraard 🙂.
Reputatie 7
Aaach, even niet opgelet. De TS wilde een overzicht hebben van hetgeen ontvangen is......
Reputatie 5
Badge +11
Hoi aitor, welkom op ons forum!

Om de overzichtelijkheid op het forum een klein beetje te bewaren heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Sms&mms.

Je provider -Simyo, in jouw geval- registreert binnenkomende smsjes en telefoongesprekken niet.
Op Mijn Simyo zul je die dan ook niet vinden, helaas.

Het is dus erg jammer dat je het per ongeluk van je telefoon en je simkaart hebt gewist.

Mocht je ergens nog een oplossing vinden, laat je het ons dan weten?


RicoK, dank je voor het meedenken!
Reputatie 7
Probeer eens in te loggen in je Mijn Simyo. Daar kun je alle details van je gebruik vinden.

Reageer