.

Beantwoord

Is een sms versturen op Mijn Simyo gratis?


Badge +1
Beste leden en simyo crew, is smssen op jullie website gratis? Ik heb net 1 sms verstuurt ging 85 naar 84 van m'n bundel af. Op m'n factuur staat altijd bij dat het gratis is. Mvg Salah
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 19 March 2015, 22:31

Bekijk originele reactie

14 reacties

Badge +1
2e sms 83 over
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,

Net zoals bij een SMS via de telefoon gaat er een Bel minuut van je bundel af.
Of heb je een SMS onbeperkt bundel. Indien dat het is klopt het niet.

Begrijp je hem nu?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Sp3c1alx,

Het klopt wat maikel.twinnie aangeeft; smsen via Mijn Simyo is niet gratis.

Kun je aangeven waar op je factuur staat dat het gratis is?
Reputatie 7
Vroeger (...) had je bij Hi en Vodafone wel de optie om per dag maximaal 2 sms'jes vanaf je Mijn Hi of je Mijn Vodafone te versturen. Nu ik dit schrijf was het bij Hi misschien zelfs meer dan 2. Maar dat is al weer wel een erg lange tijd geleden......:o
Badge +1
Het wordt heel vaak gezet op mijn simyo. Sms'en op simyo.nl smssen 0,00 euro. Ik bewijs het later wel
Reputatie 5
Badge +10
Hoi so3c1alx,

Waar staat dit dan?
Ik kan het namelijk niet vinden!
Badge +1
Ik laat het jullie wel weten zodra me factuur binnen is
Reputatie 5
Badge +10
Hoi so3c1alx,

Waar staat dat nu?
Je geeft eerst aan op mijn simyo en daarna op de factuur?

Heb je een onbeperkte SMS bundel?
Reputatie 7
Badge +9
Op de factuur staat inderdaad €0,00. Dat komt omdat de SMSjes eerst van de bundel afgaan. Zodra de bundel leeg is, betaal je per SMS €0,31.

SMSjes sturen via mijn simyo kan voordeliger zijn als je zelf in het buitenland bent, want dan betaal je hetzelfde als wanneer je in Nederland bent.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Sp3c1alx, Als ik de berichten zo lees denk ik dat de verwarring hem zit in de wijze van schrijven op jouw factuur. En slaat Groentjuh(Dankjewel!) de spijker op zijn kop?;) Klopt het dat daar de verwarring in zit?

Is het iets anders, ben ik heel benieuwd. Graag hoor ik dan van je waar je het hebt gezien. Is alles zo duidelijk?
Badge +1
Hier heren, 2 sms'jes wel van me bundel afgehaald en nog steeds 0,00 euro
Reputatie 7
Ik begrijp de issue niet. Sms vanaf je Mijn Simyo wordt behandeld als elke verzonden sms, maar, omdat je nog binnen je bundel zit, verschijnt deze als 0,00 euro. Zodra je boven je bundel komt, ga je apart betalen voor elke buiten je bundel verzonden sms of telefoongesprek. Het staat toch goed en duidelijk op je factuur?
Reputatie 5
Badge +10
hoi sp3x1alx,

Kun je misschien beter je probleem verwoorden?
Volgens mij is er geen duidelijk probleem????
Reputatie 5
Badge +11
RicoK heeft 'm al:
Sms vanaf je Mijn Simyo wordt behandeld als elke verzonden sms, maar, omdat je nog binnen je bundel zit, verschijnt deze als 0,00 euro. Zodra je boven je bundel komt, ga je apart betalen voor elke buiten je bundel verzonden sms of telefoongesprek.

Is het je zo duidelijk, Sp3c1alx?

Reageer