.

Beantwoord

ik word gek van de reclame smsjes!!

  • 12 December 2011
  • 5 reacties
  • 1633 Bekeken

Badge +3
wanneer me vriend een smsje stuurt staat niet alleen zijn bericht erbij...maar er staat ook nog reclame erin!!!dan is het weer bijvoorbeeld van giftcards.nl of het is dan weer van facebook!!! en ik word hier zooo gek van!!! ondanks dat dit geen geld kost wil ik dit stomme reclame echt weg hebben!!
icon

Beste antwoord door Christian 15 December 2011, 16:28

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +4
Beste Aren,

Deze "reclame" wordt niet door Simyo verzonden.
Ik heb hier ook niet eerder over gehoord.
Voor het ontvangen van berichten worden er nooit kosten in rekening gebracht, tenzij het premium smsberichten zijn.

Heb je dit probleem enkel met smsberichten van je vriend?
Badge +3
Ik heb het alleen van me vriend inderdaad! en ik heb het nog laatst geprobeerd om met me moeders telefoon een smsje te sturen naar me telefoon en toen was er geen reclame opeens?

edit@ en ik krijg dus alsog van die reclame in die vriends sms bericht....
Badge
Zijn die SMSjes *alleen* maar reklame/werving of wordt er iets *toegevoegd* aan een echt persoonlijk bericht?

Misschien maakt die vrend gebruik van een of andere 'gratis' provider om smsjes te sturen. Als tegenprestatie voegt die gratis sms-provider dan een reclameboodschap toe.

Het kan ook zijn dat die sms berichten verstuurd worden door een of andere website en het alleen maar LIJKT of ze door die vriend zijn verstuurd. Het versturen gaat dan allemaal automatisch, misschien zelfs zonder medeweten van die vriend. Sommige sites hebben er een handje van om 'reminders' te sturen.

Ik zou gewoon eens naar die virend toe stappen en het hem vragen, of het zelfs even live uit te proberen.

Ik persoonlijk vind al die 'gratis' rommel maar veel te duur 😉
Badge +1
Ik denk dat je vriend een website gebruikt waarmee hij "gratis" SMSjes kan versturen.
Deze verzamelen op die manier mobiele nummers en versturen hem en jou reclame. Dat lijkt me meest waarschijnlijke.
Badge +3
Frank en christiaan@

Hartelijk bedankt voor jullie reacties! en jullie hadden nog wel gelijk! want ik kwam erachter dat hij via internet een gratis sms kon sturen.....en daarom kreeg ik dus ook reclame!....geen wonder!!!
en nogmaals!: hartelijk bedankt heren! 😂

Reageer