.

Beantwoord

Ik krijg ongevraagd Quizvragen via sms. Waarom stopt Simyo dit niet?

  • 28 July 2015
  • 5 reacties
  • 112 Bekeken

Minstens 1 of 2 x per maand krijg ik ongevraagd allerlei quiz vragen per sms toegestuurd op 06*********
de kosten daarvoor zijn 1,50 euro per keer, Mijn bel tegoed loopt daardoor veel te snel op en dat is niet mijn bedoeling, Reken maar mee 10 x 1,50 is 15 euro en dat 2 keer per maand, kunt u dit stoppen, ander moet ik met uw
Simyo stoppen Graag persoonlijk contact hier over. G.B.Severs
icon

Beste antwoord door Ray 28 July 2015, 13:57

Bekijk originele reactie

5 reacties

Waarom met Simyo stoppen? Simyo stuurt die berichten niet, heeft u helaas door gebruik van een bepaalde app of iets dergelijks zelf gedaan.

U kunt het woord STOP smsen naar de afzender.. En kijkt u ook eens hier: http://www.payinfo.nl/

En uw telefoonnummer hier plaatsen is ook niet verstandig.. Zo kunt u ook van die rommel toegezonden krijgen. Want het forum is openbaar. Simyo kan aan w inlog zien wie u bent.
Reputatie 7
Badge +9
De betaaldiensten per sms; die zijn uiterst irritant maar helaas voor u heeft Raytje helemaal gelijk. Dit stopzetten kan Simyo niet voor u oplossen. Opstappen heeft dan ook weinig zin, tenzij u helemaal fris met een nieuw nummer bij een andere provider wilt beginnen. Om er vanaf te komen. Een Simyo mod zal uw telefoonnummer uit de posting weghalen i.v.m. uw privacy.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Captain, welkom op het Simyo forum 🙂.

Om het forum en de daarin geschreven topics een beetje overzichtelijk te houden, heb ik van jouw reactie in het andere topic een nieuw topic aangemaakt. Ook heb ik meteen je 06-nummer weggehaald i.v.m je privacy.

Raytje heeft je gister meteen al de twee manieren gegeven hoe je van deze vervelende sms-dienst afkomt. Hij legt hierbij ook meteen uit dat wij hier zelf niets aan kunnen veranderen voor je. Sterker nog, zou je overstappen naar een andere provider met nummerbehoud, zal deze dienst nog door blijven gaan.

Is het inmiddels gelukt om je af te melden van deze dienst?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Raytje en bedankt voor je reactie de leon 🙂.
Kleine toevoeging. Mocht het onverhoopt niet werken dan kan TS altijd een ander nummer aanvragen. Kost wel 5 euro. Maar blijft ie wel bij Simyo.
Reputatie 6
Badge +10
Bedankt voor je toevoeging Raytje! Laten we hopen dat zoiets niet nodig is. Vaak is Payinfo al voldoende 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer