.

Beantwoord

Ik kan nog steeds geen sms verzenden, wat nu?

  • 19 October 2014
  • 8 reacties
  • 394 Bekeken

Badge
Zijn er nog meer mensen die geen sms kunnen verzenden?  Ik al sinds gisteren avond althans toen ondekte ik het

Waar kan ik dat melden?
icon

Beste antwoord door Naomi 20 October 2014, 16:22

Bekijk originele reactie

8 reacties

Dat heb je nu op deze wijze gedaan. 🆒
Ongetwijfeld zal er nog een moderator zich melden.
Kan zijn dat er een technische storing is aan een zendmast in jouw regio. Bellen lukt wel?

Groet,
Friesian
Badge
bellen lukt wel gebeld worden ook 
Probeer eens ter controle je sim in een ander toestel, en andere sim jouw toestel..
Voor de zekerheid, gaat dit om sms verzenden via mijn simyo? Gebruik dan niet het adresboek.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi kiekje, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb je topic even verplaatst naar het onderwerp Sms & mms. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden :)

Je geeft aan dat je niet kan sms’en maar wel kan bellen. Friesian heeft je de tip gegeven om je simkaart in een ander toestel te plaatsen. Ik ben heel benieuwd of je dit hebt gedaan en wat er uitkwam 😮

Kan je trouwens naar een bepaald nummer niet sms’en of naar meerdere nummers? Ik raad je aan om het nummer van de berichtencentrale te controleren. Er hoort het volgende nummer te staan +31653 13 13 13. Kijk je ook even in je menu naar Berichten of bij het type, protocol of formaat bericht het volgende staat: tekst, sms of standaard? Soms kan je outbox of verzonden berichten ook vol zijn in je toestel. Het is handig om hier ook even naar te kijken 😮

Geef je het door?

@Friesian; bedankt dat je zo goed meedenkt!
Badge
ik heb de andere telefoon geprobeerd en dan kan ik in iedergeval wel smssen versturen. die andere tips moet ik nogna lopen
Reputatie 6
Badge +10
Hoi kiekje,

Als je simkaart het wel gewoon in een ander toestel doet, wijst het eigenlijk meteen op je telefoon instellingen 🙂. In dit geval geeft Noami een goede tip!

Mocht het met haar aanwijzing niet lukken om het berichtcentrale nummer goed in je telefoon te zetten, hoor ik graag van je welke telefoon je gebruikt. Ik zal vervolgens een eenvoudige instructie voor je zoeken 🙂

Laat je me weten of het is gelukt?
Badge
Hallo Tiury,

Ik heb mijn telefoon naar fabrieks instellingen gebracht , beetje drastisch misschien maar het heeft gewerkt dus probleem opgelost!

Bedankt voor alle tips.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi kiekje,

Wat goed dat je zelf een oplossing hebt gevonden en je weer kunt SMS'en! Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het forum 🙂.

Reageer