.

ik kan geen internet betaling doen via sms

  • 6 July 2012
  • 4 reacties
  • 770 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
als ik bijvoorbeeld voor mijn dochter op een online website
speel geld wil kopen en ik wil dat doen via sms dan krijg ik een sms waar op ik een bericht moet terug sturen
en ik doe dat dan, dan komt er op de computer, waar ik aan het betalen ben te staan dat de betaling geweigerd is door mijn instellingen
en als ik dan op simio kijk dan zie ik nergens een plek waar ik dit kan veranderen terwijl ik dan nog gewoon 18 euro beltegoed heb?

weet iemand hoe ik dit op kan lossen want met mijn vorige nummer dat ook van simio was kon ik dit wel?!

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum rosa,

Er staat geen blokkade op het ontvangen van premium sms diensten. Het zou daarom moeten werken. Ervaar je dit probleem met 1 of meerdere sms diensten?

Groetjes,

Alex
Badge
ja ik ervaar problemen met de sms dienst zong
Badge
dit komt er te staan:

Het spijt ons, uw mobiele telefoon is geblokkeerd voor het gebruik van Zong.Er zijn een aantal mogelijke redenen hiervoor:•Wij hebben verschillende terugbetalingsverzoeken van u of uw mobiele aanbieder ontvangen.
•U (of een andere eigenaar van uw mobiele telefoonaccount) heeft contact opgenomen met uw leverancier om de toegang tot diensten zoals Zong uit te schakelen.
Indien u van mening bent dat u dit bericht onterecht onvangen heeft, neem dan contact met ons op.


Maar het punt is dus dat ik nog nooit een betaling heb terug gevraagd? Is er geen manier zodat ik dit ongedaan kan maken? Ik vind dit behoorlijk irritant en ongemakkelijk.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi rosa,

We kunnen dit vanuit Simyo helaas niet oplossen. Het komt er op neer dat de dienst Zong niet bekend is met Simyo. Zong zou vanuit hun systemen kunnen zorgen dat ze een sms kunnen sturen naar ons. Hiervoor zullen ze waarschijnlijk iets moeten aanpassen. Heb je al contact met Zong opgenomen? Zo ja, wat geeft Zong aan?

Groetjes,

Alex

Reageer