.

Beantwoord

Ik hoor sms'jes maar zie ze niet, waar kan ik ze vinden?

  • 30 October 2015
  • 3 reacties
  • 261 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Sinds een paar dagen hoor ik sms'jes binnenkomen, maar ik zie geen nieuwe berichten. Waar verschuilen ze zich?
icon

Beste antwoord door Naomi 2 November 2015, 09:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Alouette,

Deze vraag heb ik nog niet eerder gehoord. Ik begrijp dus dat je wel sms'jes ontvangt. Hoor je ook van andere mensen dat ze je een sms hebben gestuurd? En sinds hoelang kun je ze niet terugvinden? Van welk type telefoon maak je daarnaast gebruik? 🙂
Reputatie 2
Badge +2
Ik heb een Samsung Core 2. Vorige week hoorde ik voor het eerst het fluitje dat een berichtje aankondigt, maar er kwam niets binnen. Daarna heb ik het vaker gehoord, voor het laatst gisteren. Soms komt er wel een bericht binnen, dat maakt het zo verwarrend. Ik kan niet achterhalen of er andere berichtjes gestuurd zijn, ik heb niet gehoord dat iemand mij iets stuurde en geen antwoord kreeg o.i.d. Maar hij fluit wel.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Alouette,

Bedankt voor je duidelijke uitleg 🙂. Opmerkelijk verhaal wel. Wat ik je allereerst even wil adviseren is om te checken of je nog updates hebt op je telefoon.

Daarna is het slim om even de ringtone van je berichtjes aan te passen. Het liefst voor elke berichten app een ander, zodat je de bron kunt achterhalen 😉.

Zou je dat eens willen checken?

Groetjes, Tiury

Reageer