.

Beantwoord

Ik heb geen sms gestuurd, maar het is wel in rekening gebracht.

  • 10 August 2017
  • 4 reacties
  • 358 Bekeken

Badge
Ik heb geen sms verstuurd, toch is er 10 cent afgeschreven. Het zou verstuurd zijn naar 0617553155'.
icon

Beste antwoord door Els 14 August 2017, 11:02

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik heb dit nummer vaker voorbij zien komen. Ik ben toch wel benieuwd waar dat van is.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Zhora,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Ik kan me voorstellen dat het super verwarrend is als je opeens een sms ziet staan die je niet of niet bewust verstuurd hebt.

Omdat de sms op het netwerk is geregistreerd vanaf je telefoon, is deze in rekening gebracht. Wat deze sms precies inhoudt kunnen wij wegens privacyregels helaas niet in zien. Zou je je sms-box voor de zekerheid kunnen nalopen op dit nummer? Controleer ook of je zelf ooit een sms of oproep van dit nummer hebt mogen ontvangen.

Als ik het telefoonnummer opzoek krijg ik de melding dat het als 'gevaarlijk' wordt bestempeld. Meerder mensen, niet alleen Simyo-klanten, lijken soms overlast te ondervinden van dit telefoonnummer. Hierom heb ik de kosten voor deze sms vergoed. Je kunt de €0,10 binnen enkele dagen terugverwachten bij je beltegoed. Blokkeer, indien mogelijk met jouw telefoon, dit nummer in je telefoon.

Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?

@Ray, thanks voor je reactie! Wij kunnen ook niet veel zien aan dit nummer omdat het verbruik als een normale sms wordt afgeschreven. Wel zie ik op internet dat dit nummer als 'gevaarlijk' wordt omschreven.

Groetjes,
Els
Badge
Bedankt, ik zal het nakijken
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Zhora,

Dat is goed!

Als je andere vragen hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten. :$

Groetjes,
Asma

Reageer