.

Beantwoord

Ik heb een sms gehad over een klantenpanel van Simyo. Klopt dat?

  • 27 July 2017
  • 3 reacties
  • 231 Bekeken

Badge
Ik kreeg dit sms'je vanmiddag, is dit van simyo?
Of gewoon weer een oplichting smsje


Help Simyo mobiel internet te verbeteren! Steun een goed doel en maak daarnaast kans op 5x50 euro. Geef je mening via http://simyo.uptodatapanel.nl Groet, Simyo
icon

Beste antwoord door Asma 31 July 2017, 11:29

Bekijk originele reactie

3 reacties

Ik gebruik een vaste regel en geef je hetzelfde advies. Als tussen mijn oren de alarmbel klinkt, AFBLIJVEN.
NOOIT en te NIMMER je 06 geven wanneer je intuïtie zegt ik vertrouw het niet.

Wanneer Simyo bijvoorbeeld een Klant tevredenheid onderzoek wil doen dan wordt dat eerst gecommuniceerd via hun site, maar dan nog.....wees, blijf op je hoede.

Vertrouw op je instinct, altijd!
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Reputatie 1
Helaas er in eerste instantie wel via mijn mobiele telefoon op gereageerd. Ik heb mijn nummer ingetoetst maar ben er daarna gestopt. Ik vertrouwde het ook niet. Daarna de website opgezocht via de computer. Website ziet er redelijk profi uit. Ik vraag me alleen af waarom Simyo zelf niets heeft laten horen over zo'n onderzoek. Daarom er toch maar mee gestopt.
Kortom: er maar even niet op ingaan. Ik sluit me aan bij de opmerkingen van Friesian.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Johnra,

Welkom op het Forum!

Ik snap heel goed dat jij je afvraagt of deze sms wel van Simyo af komt! Het komt namelijk niet vaak voor dat wij onze klanten sms'en over een klantenpanel. Maak je vooral geen zorgen, want de sms kom van ons af!

Als je graag mee wilt doen, dan kun jij je mening met een gerust hart geven via http://simyo.uptodatapanel.nl.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

@ Friesian, wij sturen niet vaak sms'jes. Maar dit keer is 'ie wel afkomstig van ons! Wij hebben dit klantenpanel niet via onze website gecommuniceerd, omdat het bereik anders veel te groot zou zijn. :$

@ Wim3117, ook voor jou geldt dat jij je geen zorgen hoeft te maken. Je kunt je mening gerust doorgeven via de link. :D

Groetjes,
Asma

Reageer