.

Beantwoord

Ik heb dubbele sms'jes vanuit het buitenland op mijn factuur, hoe kan dit?

  • 6 March 2016
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Ik was in Thailand. Vlg afspraak betaal ik voor verstuurde SMSjes 0.51.
Voor zover ik nu kan nazien, berekent U mij ook de ontvangen SMS-berichten, terwijl die GRATIS zouden zijn.
Ik heb nagezien hoeveel smsjes ik verstuurd heb, en ik kom aan de helft dan die U mij berekent.
Graag Uw uitleg c.q correctie hierop.
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 6 March 2016, 19:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Henny6,

Welkom op het Simyo Forum.

Het kan ook zijn dat je SMS bericht langer was dan 160 karakters en dan worden er meerdere sms'jes verzonden.
Ik verwacht dat dat hier het geval is maar aangezien ik geen medewerker van Simyo ben kan ik ook niet in je gegevens kijken of mijn vermoeden klopt.
Dank je wel ; ik zal het zeker nakijken!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Henny6,

Nogmaals welkom op het Simyo Forum.

Om het overzicht te bewaren heb ik je vraag verplaatst naar het subforum sms en mms. Dit staat namelijk los van of het in het buitenland is. Zo kunnen andere forumgebruikers jouw vraag en het antwoord makkelijker vinden.

Ik kan niet veel meer toevoegen aan wat Maikel.twinnie als antwoord heeft gegeven. Gezien de hele korte tijd dat er tussen meerdere sms'jes zit, kan het haast niet anders dat de sms'jes meer dan 160 teken bevat. Zodra het sms'je meer dan 160 tekens heeft worden het er automatisch twee.

Waar zie je precies dat er kosten in rekening worden gebracht voor ontvangen sms'jes?

@Maikel.twinnie, bedankt voor het helpen van deze klant :)

Groetjes, Angelica

Reageer