Beantwoord

Hoe kom ik aan kosten buiten de bundel?

  • 21 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 249 Bekeken

Hoi Simyo,

 

Ik heb net lopen kijken naar mijn verbruik in de maand september en zag tot mijn verbazing dat ik opeens met een bedrag van 58,05 euro er buiten ben gegaan. uiteraard ging ik gelijk nauwkeurig kijken hoe dit kon gebeuren. hierdoor ben ik erachter gekomen dat ik in de maand september geen bericht van Simyo heb ontvangen, met daarin hoe ver ik was met mijn bundel. van mezelf weet ik dat ik erg afhankelijk ben van een sms'je als geheugensteun. daarom ook mijn vraag: hoe heeft dit kunnen gebeuren?

 

Met vriendelijke groet,

Yannick Gregorius

 

icon

Beste antwoord door Friesian 21 oktober 2019, 18:31

Hallo @Yannick13. 

 

Wat voor merk en type telefoon heb je?

En gebruik je een data manager app naast de mijn simyo app?

 

https://www.simyo.nl/blog/krijg-inzicht-het-datagebruik-van-je-apps/

 

Bij Android zit een ingebouwde datamonitor, daarom mijn eerste vraag. Vertrouw niet altijd op de SMS-jes.

 

Over het sturen van de waarschuwing sms zal zich een moderator moeten buigen. Als klant heb ik daar geen inzicht in. 

Hij/zij meldt zich bij je.

 

Succes! 

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo @Yannick13. 

 

Wat voor merk en type telefoon heb je?

En gebruik je een data manager app naast de mijn simyo app?

 

https://www.simyo.nl/blog/krijg-inzicht-het-datagebruik-van-je-apps/

 

Bij Android zit een ingebouwde datamonitor, daarom mijn eerste vraag. Vertrouw niet altijd op de SMS-jes.

 

Over het sturen van de waarschuwing sms zal zich een moderator moeten buigen. Als klant heb ik daar geen inzicht in. 

Hij/zij meldt zich bij je.

 

Succes! 

Reputatie 3
Badge +4

Hoi Yannick13,

 

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen waarschuwings-sms ontvangt, ik ga je een priveberichtje sturen met meer informatie.

 

Thanks Friesian voor je uitgebreide antwoord!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer