.

Beantwoord

Hoe kan het dat mijn telefoon sms'jes verstuurd als mms?

  • 31 December 2019
  • 5 reacties
  • 356 Bekeken

Ik gebruik een Samsung A7 ( 2018) en opeens, zonder dat ik instellingen heb veranderd, worden sms berichten die ik verstuur zonder plaatjes en/ emoji’s , omgezet in mms. Ze worden niet niet verstuurd en ik krijg het niet teruggezet naar sms, ondanks alle tips. Wie kan me helpen?

icon

Beste antwoord door Ray 31 December 2019, 14:05

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi, weet je 100% zeker dat het MMS is?

Wordt al 2,5 jaar niet meer ondersteund door Simyo.

 

https://forum.simyo.nl/sms-61/mms-stopt-per-1-juli-2017-38020

 

Je kunt de smsberichtencentrale instellen via je telefoon door te gaan naar: Startscherm > Apps > Berichten> opties-symbool > Instellingen > SMS-berichten > SMS-centrale > voer +31653131313 in

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Tsja,

 

Welkom op het Simyo forum en een gelukkig nieuwjaar!

 

Wat Ray aangeeft klopt inderdaad, ik denk dat er iets anders aan de hand is. Heb je misschien een screenshot en/of wat meer informatie voor ons? 

 

Groetjes,

Daisy

 

bedankt voor jullie reactie en alvast een goed en gezond 2020 met weinig  storingen op computer of telefoon.

Ja het is zeker mms.

ik begin met sms en daarna wordt het mms. Het bericht wordt niet verstuurd, waarschijnlijk omdat het niet wordt ondersteund.

bij het bericht verschijn links onder aan het bericht de tekst mms. Daarbij een draaiend rondje alsof hij pogingen doet om te verzenden. Bericht gaat niet weg.

ik kan niet meer terugzetten naar sms.

 

Probeer eens bij instellingen, apps - berichten - cache wissen. Dat lost vaak problemen op.

 

Een goed nieuwjaar gewenst!

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Tsja, 

Is het inmiddels gelukt met de bovenstaande tips van onze OpperSimyanen? :smile:

Groetjes,
Bas

Reageer