.

Beantwoord

Hoe kan het dat mijn te goed niet goed word weergegeven en kan niet smssen

  • 10 July 2014
  • 1 reactie
  • 474 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik gebruik simyo in geval van nood en heb ongeveer iets meer als 9 euro erop staan. Kreeg een berichtje binnen een week bellen of smsen anders bel te goed verdwijnt.
Heb ik gedaan op 3-7-2014 en kreeg het bericht gisteren op nieuw.
heb vandaag het op nieuw geprobeert smsen doet het niet krijg een foutmelding dat ik niet kan smssen naar mijn man..
Bellen kan wel dus ook vandaag gebeld 19-7-2014. naar mijn man gebeld maar als ik inlog dan zie ik niet bij verbuik dat er op juli gebeld is.
hoe zit dit en waarom kan ik niet smssen
icon

Beste antwoord door Ernst 11 July 2014, 10:01

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi amw03, welkom op het Simyo forum!

In je gegevens zie ik dat er afgelopen week op de 10e nog gebeld is én ge'smst met jouw telefoonnummer via Mijn Simyo.
Op 3 juli zie ik echter geen verbruik bij jou. Kun je eens proberen te sms'en naar iemand anders dan je man?

In sommige telefoons is het ook nodig om het nummer van de sms berichtencentrale in te stellen, dat is voor Simyo gebruikers +31653131313, staat die wel goed in je telefoon?
Ook zou je kunnen proberen om je simkaart in de telefoon van je man te doen en dan een sms te versturen.
Als dat dan wél kan, zit er dus iets niet goed in je telefoon. Dat +31653131313 bijvoorbeeld, of je telefoon is aan het einde van zijn Latijn...

Laat je nog even weten of dit geholpen heeft?

Reageer