.

Beantwoord

Hetzelfde smsje blijft tientallen keren binnen komen, wat kan ik hier tegen doen?

  • 11 March 2015
  • 1 reactie
  • 215 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Sinds een aantal weken heb ik het probleem dat hetzelfde smsje van iemand, soms wel 30x binnen blijft komen bij mij.

Uit andere topics heb ik al begrepen dat dit probleem bij mijn eigen gsm ligt en niet bij de verzendende partij. Het komt omdat geen ontvangstbevestiging wordt gestuurd naar de berichtencentrale.

Ik heb al geprobeerd om mijn sim-kaart in een andere gsm te duwen, zodat er een ontvangstbevestiging wordt gestuurd naar de berichtencentrale. Maar helaas, het heeft geen effect en elk volgend smsje blijft tientallen keren binnen komen?

Wat nog meer te doen?
icon

Beste antwoord door Ruud 12 March 2015, 13:04

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ivo85 ,

Welkom op ons forum, en wat leuk om te zien dat jij zelf al flink op onderzoek bent gegaan.

Het komt omdat geen ontvangstbevestiging wordt gestuurd naar de berichtencentrale.

Ik heb al geprobeerd om mijn sim-kaart in een andere gsm te duwen, zodat er een ontvangstbevestiging wordt gestuurd naar de berichtencentrale.
Dat klopt als een zwerende vinger;) Het andere toestel zal dan voor dat bericht een ontvangstbevestiging sturen. Voor de berichten daarop volgend helaas niet. Vaak lost deze oplossing wel het probllem op, ook voor de toekomst.

Wat jij nog kan proberen is je toestel terug te zetten op de fabrieksinstellingen. Je doet er wel verstandig aan om eerst een back-up te maken van je toestel;) Hoe je dat doet bij jouw toestel kun je nagaan in de toestelhulp.

Kun je laten weten of het heeft geholpen?

Reageer