.

Beantwoord

Help hoe kan ik sms'jes blokkeren van iemand die mij lastigvalt?

  • 31 July 2015
  • 3 reacties
  • 3490 Bekeken

hoi ik word heel erg lastig gevallen via de sms is er een manier dat ik het nummer van de persoon kan blokkeren hiervoor ?
icon

Beste antwoord door Naomi 1 August 2015, 13:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Nu je je 06 nummer online hebt geplaatst is dat zinloos, stel je voor heel de wereld en ook Nederland:D gaat je nu smsen dan valt dat ene 06 nummer dat jou eerst lastig viel niet meer op. Het beste is nu een andere sim (halen) met een ander nummer
Dus welke les kan hieruit geleerd worden... op een openbaar forum geen privegegevens melden...

Serieus...
Maak alvast een aantal notities wanneer je bent lastiggevallen een moderator zal je verder helpen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Zonstrand, welkom op het Simyo forum!

Je forumnaam heb ik even aangepast, omdat die ook openbaar staat. Anders ziet iedereen om welk telefoonnummer het gaat.

Erg vervelend dat je wordt lastiggevallen 😞 Als je wordt lastiggevallen, dan kun je tien contactmomenten opschrijven. Dit kunnen tien momenten zijn dat je bent ge-sms’t, zowel de datum als het tijdstip. Als je ook wordt gebeld, dan is het belangrijk dat er verbinding is geweest. Bij een gemiste oproep is er geen sprake geweest van verbinding. Gemiste oproepen zijn daardoor ook niet zichtbaar op het netwerk.

De lijst mag je e-mailen naar klantenservice@simyo.nl. We gaan vervolgens de provider benaderen van de persoon die je lastig valt. Hij of zij ontvangt van zijn provider een officiële waarschuwing. Ik hoor het graag wanneer je de contactmomenten hebt gemaild. Hierna kan ik het voor je doorsturen.

Als het gaat om een bekend/zichtbaar telefoonnummer, dan kunnen wij er niet veel meedoen. In sommige smartphone's kun je het nummer blokkeren. Ik hoor graag van je wat voor type telefoon je dan gebruikt.

Geef je het door? :)

@Friesian; een beetje flauw of niet, het is al vervelend genoeg. Als ze wist dat het 06-nummer openbaar kwam te staan, had ze het vast niet gedaan 😉

Dus welke les kan hieruit geleerd worden... op een openbaar forum geen privegegevens melden...

Serieus...
Maak alvast een aantal notities wanneer je bent lastiggevallen een moderator zal je verder helpen.


Hoi Naomi,
Het is, was en zal nooit zijn een reactie van mij om iemand een lesje te leren, maar wel om iemand een wijze les te geven. Flauw of niet, neem dat maar met een container zout.:):$
Ik zie het regelmatig op meerder fora, niet alleen bij Simyo. Net als jij vindt ik het vervelend als iemand wordt lastig gevallen, daarom mijn snelle reactie en vooral de belangrijke tekst na het woordje serieus.
En mensen kunnen op meerdere fora actief worden, daarom mijn goed bedoelde raad op een openbaar forum..........en niet alleen specifiek bij Simyo.
Begrijp je me, en jij ook topic starter?
Ik kijk wel eens naar het programma opgelicht, wat je dan allemaal hoort....ik wordt er niet blij van !

Reageer