.

Beantwoord

Heeft iemand info over een bepaalde website?

  • 26 September 2014
  • 1 reactie
  • 353 Bekeken

Op mijn telefoon verscheen een bericht dat mijn WhatsApp verlopen was en opnieuw gedownload moest worden
echter is dit een NEP bericht,want na hier op ingaan moest ik mijn telefoon nummmer opgeven verscheen een bericht dat ik LID was van een betaal side .
met 4 euro tot 12euro per tpoegezonden zending.? Hoe kan ik dit (SNEL) stoppen?
Het gaat om de www. clubdeclicks. com iemand hier ook ervaring mme?  groeten Bert
icon

Beste antwoord door Charlene 29 September 2014, 09:34

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi Thunderbird,

Welkom op het forum 🙂
Ik heb je vraag even verplaatst naar het sms & mms forum, voor als anderen met hetzelfde op zoek zijn naar een antwoord.

Goed dat je dit komt vragen.
Dat klinkt inderdaad als een soort sms betaaldienst waar je je nu onbedoeld voor hebt geabonneerd? Heel vervelend is dat 😞
Ik heb verder geen ervaring met deze website, maar ik raad je aan om sowieso niet zomaar ergens je 06nummer in te vullen. Je kunt je afmelden voor zo'n dienst via de stichting Gedragscodes mobiele diensten.
Wat ik ook kan doen, is een blokkade plaatsen voor alle sms betaaldiensten. Als je hier kunt bevestigen dat je dat wilt, dan voer ik dat voor je uit. Ik zie echter nog geen dure berichtjes bij je verbruik staan. Dus misschien is het vals alarm?

Laat je hier weten of je wilt dat we de blokkade plaatsen?

Groetjes,
Charlene

Reageer